Dette forum og overvågning.
Side 1 af 1
Dette forum og overvågning.
Hjorten lover udstationering af F-35 på Grønland.
Jeg har netop ikke (for 11 min siden) været ude af stand til at komme ind på dette forum. Kom tilbage for 2 minutter siden.
Jeg har netop ikke (for 11 min siden) været ude af stand til at komme ind på dette forum. Kom tilbage for 2 minutter siden.
- Jeg har netop på Facebook omtalt, at jeg går ud fra, at politiet overvåger mig. Intet mærkeligt i det. Politiets efterretningstjeneste overvåger naturligvis alt, der kan have interesse for nationens sikkerhed.
- Vores krigsminister har netop offentliggjort, at Rusland har muligheden for at krænke Grønlandsk luftrum. Det vil blive forsvaret på linje med luftrummet over Østersøen.
Hvad ellers? - Jeg har i årevis - bla. på dette forum antydet, at det vigtigste argument for F-35 er dens rækkevidde, som kan håndtere ovennævnte mulighed.
Et tilfælde? Muligt. Sandsynlig sammenhæng: Kan jeg ikke vurdere - eller rettere: Bevise. - endnu??? - Jeg har ikke haft behov for andre end fuldt tilgængelige Wikipedia oplysninger.
- Jeg har ikke kaldt Politiets Efterretningstjeneste for kraftidioter og kvajpander.... det har de skam selv fundet ud af.....
Jeg har - også her - betegnet intelligensen hos Politiets Efterretningstjeneste som mindre en fuldt overbevisende. - Hvad bliver det næste? Man vil med tilbagevirkende kraft klassificere gamle "Sex og Hor" ugeblade med Prinsesse Mary, som jeg har læst hos lægen?
I det tilfælde har jeg forståelse for, at overarbejdsbudgettet hos politiet kommer ud for alvorlige belastninger.
Hvad vil man holde hemmeligt? At et finsk værft lejlighedsvis bygger skibe? At Prinsesse Mary ser nydelig ud også i sikkerhedspåklædning?
Sidstnævnte må betegnes som overordentlig vanskeligt. - Når jeg kan finde ud af det; mon så ikke Gud og hvermand kan?
Thomas- Antal indlæg : 34544
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum