Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

DFDS og Brexit?

Go down

DFDS og Brexit? Empty DFDS og Brexit?

Indlæg af Thomas Man Dec 31, 2018 7:15 am

Det lyder som en dækhistorie. Lad os kikke på den anden side af mønten:

Jeg tror egentlig, at det er den britiske hær, der søger transportkapacitet. Her er DFDS selvfølgelig prominent, fordi de har deres færger i charter til ARK-projektet.
Det er nok så meget det tunge britiske panser, der er tanken. Der er ingen måde det kan komme gennem Europa på jernbane - ikke med fjendtlige agenter i Bundesbahn. Ad landevejen er det tilsvarende håbløst: En Challenger 2 vejer sine godt 70 tons - er på larvefødder - og jeg tvivler på, at ret mange veje kan holde til dem - for ikke at tale om broer.

Der er således kun én måde at transportere dem på: På ro-ro færger. Tro mig, der bliver arbejdet på overtid med stuvningsplaner til forskellige havneanløb.

Storbritannien udviste 23 "diplomater" i forbindelse med mordforsøget på Skripal. De har ikke nogen grund til at formode, at de 4 Tyskland udviste er andet end toppen af isbjerget i Tyskland. Ligeledes med Danmark: De to udviste (som formentlig er Nazi-Marie og Søren Espersens hundeførere) er langt fra dækkende for foræderne - hærchefen blev smidt ud på en svag kritik af, at hans luder kom på forsvarets lønningsliste (med rang af major - som Nazi-Marie); men uden militær uddannelse. Der er mere i den sag, end der er kommet frem. Personligt tror jeg, at Søren Espersen har snakket for at blive sendt til hjørnespark som kommitteret for Hjemmeværnet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum