Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Straffesag om ulovlig overvågning

2 deltagere

Go down

Straffesag om ulovlig overvågning  Empty Straffesag om ulovlig overvågning

Indlæg af Shintai Fre Nov 11, 2011 12:49 am

http://epn.dk/brancher/finans/forsikring/article2603990.ece

Anklagemyndigheden har lagt sag an mod Topdanmark og seks ansatte for ulovlig overvågning.



Der bliver nu rejst en straffesag mod Topdanmark, som ifølge anklagemyndigheden ulovligt har overvåget en forsikringskunde.

Selskabet risikerer en bøde, mens de seks anklagede medarbejdere risikerer bøder eller fængsel i op til seks måneder.

»Jeg kan bekræfte, at der kommer en straffesag, men der er endnu ikke berammet et retsmøde,« siger politiadvokat Helle Just Christensen, Nordsjællands Politi.


Man kan jo kun udtrykke sin glæde her. Og jeg håber vitterligt det ender med fængsel for alle 6, så der bliver sat en hård principiel dom. Vi skal ikke have mere USA i Danmark hvor virksomheder gør hvad de vil og har magten.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Straffesag om ulovlig overvågning  Empty Jeg tror nu sigtet er et lidt andet.

Indlæg af Thomas Fre Nov 11, 2011 7:17 am

Ifølge Topdanmark har sagen ikke givet anledning til at ændre på procedurerne for overvågning, men de er af andre årsager blevet strammet op de senere år.

Det bliver jo interessant, når staten har overtaget Danske Bank, at se om der ikke dukker artigheder op - som kan bringe den kære Klinkeby i fedtefadet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum