Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et scoop på Rønne Lufthavn

Go down

Et scoop på Rønne Lufthavn Empty Et scoop på Rønne Lufthavn

Indlæg af Thomas Tors Mar 22, 2018 3:55 am


  • Google Earth 15/7 2017 hvis Søren Espersens venner i GRU skulle have overset det!
    55° 3'52.81"N  14°45'47.68"Ø
    Læg mærke til antallet af cirkelformede pladser langs (hoved)banen: 14
    Det er lige det samme som antallet af Merlin helikoptere i Flyvevåbnet.
    Så har gutterne noget at regne på.
    Det er formentlig et skinanlæg! Der er nok klippe lige nedenunder - jeg tror, de har problemer med at få græsset til at gro.
    Det kan man jo lige så godt bruge, når det nu ikke koster noget.
  • Forsvarsforlig 2018-2023. Uddrag:
    Let infanteribataljon
    Der opbygges en let infanteribataljon (op til ca. 500 soldater). Bataljonen kan indsættes med fly eller skib og kan indgå i kollektivt forsvar, visse internationale operationer eller national opgaveløsning, herunder til støtte for politiet. Den lette infanteribataljon består af stab, stabskompagni og tre stående lette infanterikompagnier og udstyres bl.a. med morterer samt panserværn til at bekæmpe pansrede køretøjer.
    Passer nogenlunde med 45 stående soldater og en rækkevidde på 450 sømil - bevars, hvis briterne kunne finde på at forære os et par stykker til, så skal de da være velkomne.
  • Opklaringsbataljonen på Bornholm tilføres yderligere en opklaringseskadron.
  • I 2016 var der en 3 Cock på Ivanovo -
    mestendels uden motorer. I 2017 er der en 5 stykker. Hvor det operative eksemplar står? Det kan være så mange steder - Rusland er stort - og tomt.


Det er lidt henad: Vi kan, hvis vi vil. Tro mig: Det bliver kostbart for russerne - de er jo nødt til på en eller anden måde at reagere.
At imødegå russerne har jo ikke kostet noget: Sådan et transportfly kan snildt pilles ned af en Stinger.

Om det jeg har skrevet har haft nogen indflydelse? Stærkt tvivlsomt! Det er så enkle metoder, jeg bruger, så dem vil alle have på lager.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum