Lars Løkke har til de grader givet Dansk Folkeparti fingeren!
Side 1 af 1
Lars Løkke har til de grader givet Dansk Folkeparti fingeren!
Mens Kristian Jensen holdt Tulletåben hen med snak - og det er han god til - Kristian Jensen, altså... , så fløj Statsministeren hen over Sverrig til Litauen med en Hercules med personel til Tapa i Estland. Det var så endda logistikpersonel - så fik Nazi-Marie også at vide, at det med at sætte hæren ind mod indvandrerne: Det var bestemt ikke det, hun havde krævet: De værnepligtige skal være lastbilchauffører.
Nå, men Lars Løkke stod ved åben rampe på Hercules og blev eskorteret af 2 F-16 med Sidewinder og den ene af dem havde en beholder under kroppen. En jamming pod? Der stod han og vinkede til de danske F-16, der lå i lufttankningsformation.
Det er bemærkelsesværdigt, fordi Nazi-Marie på Putins ordre på det strengeste havde forbudt ham at forsvare Danmark over eller ved Sverrig.
Lars Løkke er så udmærket klar over, at Nazi-Marie er FSB agent og Putins lydige og villige instrument.
Jeg ved ikke, hvor meget tydeligere, man kan vise det?
Da Løkke så kommer hjem - efter, at han har dinglet udlændingestramninger til kanten af konventionerne for tuden af det perverse banksvin til Tulletåben - så har han tvunget Tulletåben til at bekende kulør: Tulletåben er inderligt ligeglad med indvandrerne - Skadedyret Tulle er kun Nordea's lydige og villige instrument.
Så blev Tulletåben sur! Det har Løkke formentlig også - smågnækkende - regnet med. Naaaj, hvor er det ærgerligt.
Nu får vi så se i hvilket omfang, jeg får ret.
Nå, men Lars Løkke stod ved åben rampe på Hercules og blev eskorteret af 2 F-16 med Sidewinder og den ene af dem havde en beholder under kroppen. En jamming pod? Der stod han og vinkede til de danske F-16, der lå i lufttankningsformation.
Det er bemærkelsesværdigt, fordi Nazi-Marie på Putins ordre på det strengeste havde forbudt ham at forsvare Danmark over eller ved Sverrig.
Lars Løkke er så udmærket klar over, at Nazi-Marie er FSB agent og Putins lydige og villige instrument.
Jeg ved ikke, hvor meget tydeligere, man kan vise det?
Da Løkke så kommer hjem - efter, at han har dinglet udlændingestramninger til kanten af konventionerne for tuden af det perverse banksvin til Tulletåben - så har han tvunget Tulletåben til at bekende kulør: Tulletåben er inderligt ligeglad med indvandrerne - Skadedyret Tulle er kun Nordea's lydige og villige instrument.
Så blev Tulletåben sur! Det har Løkke formentlig også - smågnækkende - regnet med. Naaaj, hvor er det ærgerligt.
Hvad bliver konsekvensen?
- Tjo... jeg tror, at Martin Geertsen er sendt i byen for at aftale, at man inviterer Socialdemokratiet til at stemme for skatte- og afgiftslempelser til socialdemokratiets vælgere. Skal vi gætte på: Substantielle lettelser til gode socialdemokrater?
(formuleringen er helt henad Hjorten, som ikke har fundet det ulejligheden værd at oversætte Nato-pludderet til dansk) - Jeg begynder at tro, at Danmark køber de hvidhalede Globemaster (seks stk.) - forudsat naturligvis, at Boeing kan finde en ordentlig pris frem; men på Løkkes dumme grin til Trump, så tror jeg det lykkes. Danmark køber skam gerne materiel i USA - hvis altså prisen er den rigtige: Vi er ikke arabere.
Det er det, der skal til at løfte de "Øgler" til Island med 36 vogne - jo det skal nok passe - excl. bevogtningsenhed og træn.
Noget skal Boeing jo bruge hangar 243 til? - Spørgsmålet er så om vi får forærende de Spartan - jeg tror det sgu. Et par Hercules med i nakken også -
det kunne ligne en hestehandler som Løkke. - Jeg gætter også på, at der kommer et par Huitfeldt-klasser og en et nyt kongeskib af Absalon-klassen.
Så har vi et nødhjælpsskib. Jeg har undret mig over, hvad Dronningen skulle i Ghana.... med Challengeren....
At jeg tror vi får et nyt kongeskib skyldes, at jeg foreslog det for Messmann - hvorefter jeg svinede ham til, så han lige pludselig syntes, at det var en dårlig idé. Det er så ikke bare min ønsketænkning, for der bygges et par fortøjninger i Korsør. Jeg tror "nogen" har fået samme brilliante idé som mig.
Og så bliver der jo nogle søfolk ledige, når nu Femarn-tunnelen er bygget. - Det spændende er sådan set: Om Prinsens Musikkorps bliver overført til Flyvevåbnet. Her har jeg også vist Dansk Folkeparti min inderlige foragt.
- Jeg tror - er faktisk overbevist om - at 2. Brigade får Piranha som kampvogn og selvkørende artilleri. Man arbejder i hvert fald med idéen, hvis jeg ikke tager helt fejl - evt. med en Bofors kanon. Vi køber skam gerne svensk - hvis prisen er rigtig.
Nu får vi så se i hvilket omfang, jeg får ret.
Thomas- Antal indlæg : 34544
Den komplet ligegyldige sag om nytårstorsken.
Det var alt, hvad Tulletåben kunne finde.
Dvs. nu er Tulletåben klar over, at Løkke ved alt om Tulletåbens korruption af Nordea.
Tulletåben er angst nu.
Dvs. nu er Tulletåben klar over, at Løkke ved alt om Tulletåbens korruption af Nordea.
Tulletåben er angst nu.
Det er ikke sådan den maskine virker!
Vi får aldrig et retsopgør med SF/Enhedslisten og Dansk Folkeparti - eller bankerne for den sags skyld.
Det bliver ordnet på anden måde.
Vi ser nu, at Løkke bliver hevet i for noget komplet ligegyldig torskespiseri. Det kommer ikke til at gå længere, fordi Tulletåben og Nazi-Marie véd godt, at der er for meget, der ikke skal snakkes højt om.
Om Tulletåben og Nazi-Marie overlever? Svært at sige! Sagen er jo, at de metodisk bliver tvunget til at gå imod den hensigt deres ejere og opdragsgivere har tiltænkt. På samme måde som de Konservative er blevet nødt til at gå imod Danske Bank.
Problemet er snarere, hvem, der står bagved disse politiske frontfigurer.
Taler vi SF/Enhedslisten, så er det klart nok de narkohandlende indvandrerbander - eller rettere de terrorister, som man lukkede ind for mange år siden. Det, der kan ske er, at disse gallionsfigurer bliver slået ihjel af deres ejere - fordi de er så ineffektive og er forædere mod "den sande tro". Jeg tror det er meget overhængende - vurderet ud fra politiindsatsen i disse år. Det er en indsats, der ikke så meget kommer fra gadeefterforkningen; men at bagmændene bliver stukket af deres politiske repræsentanter.
Noget tilsvarende sker med Dansk Folkeparti: En Martin Henriksen eller Peter Skaarup er ganske enkelt for dumme til at have indflydelse. Når de forsøger at bruge deres politiske indflydelse til egen fordel, så eksploderer sagerne mellem fingrene på dem. På samme måde som det gjorde for Ole Sohn som minister. Ingen tvivl om, at jeg gerne så reportage fra, når man bjerger hans ituhakkede kadaver fra kloakken; men det kommer ikke til at ske: "Hemmeligholdes af efterforskningsmæssige hensyn" plejer man at kalde det. Man venter bare til sagen løber ud i sandet.
Det var det, der skete med Corfitz Ulfeldt i sin tid. Det lykkedes ham at stikke af til udlandet, hvorefter han så blev fundet drivende i en flod i Schweiz. Det bliver nok nærmere Nazi-Maries skæbne. Tulletåben vil man finde hængt i sit sommerhus. Danmark er jo så fredeligt.
Der er jo masser af mord, der er uopklarede - eller hvor der ikke rejses tiltale - ikke fordi, man ikke véd hvem og hvorfor; men fordi ingen har nogen interesse i at udstille snavset vasketøj offentligt. Det ser jo ikke så godt ud.
Det bliver ordnet på anden måde.
Vi ser nu, at Løkke bliver hevet i for noget komplet ligegyldig torskespiseri. Det kommer ikke til at gå længere, fordi Tulletåben og Nazi-Marie véd godt, at der er for meget, der ikke skal snakkes højt om.
Om Tulletåben og Nazi-Marie overlever? Svært at sige! Sagen er jo, at de metodisk bliver tvunget til at gå imod den hensigt deres ejere og opdragsgivere har tiltænkt. På samme måde som de Konservative er blevet nødt til at gå imod Danske Bank.
Problemet er snarere, hvem, der står bagved disse politiske frontfigurer.
Taler vi SF/Enhedslisten, så er det klart nok de narkohandlende indvandrerbander - eller rettere de terrorister, som man lukkede ind for mange år siden. Det, der kan ske er, at disse gallionsfigurer bliver slået ihjel af deres ejere - fordi de er så ineffektive og er forædere mod "den sande tro". Jeg tror det er meget overhængende - vurderet ud fra politiindsatsen i disse år. Det er en indsats, der ikke så meget kommer fra gadeefterforkningen; men at bagmændene bliver stukket af deres politiske repræsentanter.
Noget tilsvarende sker med Dansk Folkeparti: En Martin Henriksen eller Peter Skaarup er ganske enkelt for dumme til at have indflydelse. Når de forsøger at bruge deres politiske indflydelse til egen fordel, så eksploderer sagerne mellem fingrene på dem. På samme måde som det gjorde for Ole Sohn som minister. Ingen tvivl om, at jeg gerne så reportage fra, når man bjerger hans ituhakkede kadaver fra kloakken; men det kommer ikke til at ske: "Hemmeligholdes af efterforskningsmæssige hensyn" plejer man at kalde det. Man venter bare til sagen løber ud i sandet.
Det var det, der skete med Corfitz Ulfeldt i sin tid. Det lykkedes ham at stikke af til udlandet, hvorefter han så blev fundet drivende i en flod i Schweiz. Det bliver nok nærmere Nazi-Maries skæbne. Tulletåben vil man finde hængt i sit sommerhus. Danmark er jo så fredeligt.
Der er jo masser af mord, der er uopklarede - eller hvor der ikke rejses tiltale - ikke fordi, man ikke véd hvem og hvorfor; men fordi ingen har nogen interesse i at udstille snavset vasketøj offentligt. Det ser jo ikke så godt ud.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum