Den kollision
Side 1 af 1
Den kollision
forstår jeg ikke.
Udover den er dyr - foruden at der er 7, de ikke kan redegøre for.
Har taget meget vand ind; men jeg forstår ikke hvordan der kan være skader under vandlinjen - jeg forstår, at der er skvattet et antal kontainere ned på den; men.....
De tog også og evakuerede chefen omgående. Ellers sker der ikke ret meget.
Jeg tvivler på, at det var den sammen kaptajn.
Udover den er dyr - foruden at der er 7, de ikke kan redegøre for.
Har taget meget vand ind; men jeg forstår ikke hvordan der kan være skader under vandlinjen - jeg forstår, at der er skvattet et antal kontainere ned på den; men.....
De tog også og evakuerede chefen omgående. Ellers sker der ikke ret meget.
Jeg tvivler på, at det var den sammen kaptajn.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Join date : 27/10/08
Besynderlige skader!
Det er maskinfolkene, der har taget over! Den kommer ikke ud at sejle foreløbig!
Der er tydelige og betydelige skader under vandlinjen (de er altid meget dyre) - lænsepumperne kører konstant. Hun ligger med stævnen nede og har slagside til styrbord. En Arleigh Burke SKAL ligge med næsen en smule nede, når den ikke er i fart; men ikke så meget - agterdækket er en hel bjergbestigningsekspedition.
Det, jeg ikke forstår er: Hakket i stævnen på bagbords side!
Ellers undlader man pietetsfuldt at vise skaderne på styrbords side - ud over det, vi godt vidste.
De har pillet den vægt, de kunne fra stævnen - ankerklysset er tomt.
Da hun stadig flyver Bravo så er al ammunitionen stadig om bord, men den skal af!
At man omgående piller chefen fra borde siger sig selv: Ethvert operativt virke er udelukket! NK kan så forsejle den på værft og maskinmesteren er jo skadeskontrolofficeren.
Men det er billeder som disse, der siger så meget mere om en flåde end alle reklamefilmene. Normalt er det ikke noget nogen har har lyst til at snakke for højt om.
Der er tydelige og betydelige skader under vandlinjen (de er altid meget dyre) - lænsepumperne kører konstant. Hun ligger med stævnen nede og har slagside til styrbord. En Arleigh Burke SKAL ligge med næsen en smule nede, når den ikke er i fart; men ikke så meget - agterdækket er en hel bjergbestigningsekspedition.
Det, jeg ikke forstår er: Hakket i stævnen på bagbords side!
Ellers undlader man pietetsfuldt at vise skaderne på styrbords side - ud over det, vi godt vidste.
De har pillet den vægt, de kunne fra stævnen - ankerklysset er tomt.
Da hun stadig flyver Bravo så er al ammunitionen stadig om bord, men den skal af!
At man omgående piller chefen fra borde siger sig selv: Ethvert operativt virke er udelukket! NK kan så forsejle den på værft og maskinmesteren er jo skadeskontrolofficeren.
Men det er billeder som disse, der siger så meget mere om en flåde end alle reklamefilmene. Normalt er det ikke noget nogen har har lyst til at snakke for højt om.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum