Hvidvask
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvidvask
Selvfølgelig er bankerne ikke indstillet på at "samarbejde".
Det jeg bare spekulerer på er hvem, der egentlig har lækket de oplysninger, for ingen tvivl om, at det er for at få has på banksvin.
Det jeg bare spekulerer på er hvem, der egentlig har lækket de oplysninger, for ingen tvivl om, at det er for at få has på banksvin.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Hvidvask
Thomas skrev:Selvfølgelig er bankerne ikke indstillet på at "samarbejde".
Men selvfølgelig har de styr på hvidvasken - det er da derfor, de ved hvilke dokumenter, der skal forsvinde.
Hvis man unddrager kreditorerne penge, som man skylder dem, er det en alvorlig sag.
En af flere !!
En af flere !!
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:Hvis man unddrager kreditorerne penge, som man skylder dem, er det en alvorlig sag.
...
Det skal jeg garantere Dig for, at kreditorerne mener!
Det er meget almindeligt i sådan en situation.
Det jeg bare tænker på er: Hvem har egentlig lækket det?
Jeg formoder det er NSA og USA.
"Hmm.... I har ikke råd til flere jagerfly??? Nahh.... hvad så med at hole de skatter ind, det kunne nok bruges bedre på lidt jetjagere!"
Stor sag på 1,4 mia. kroner
Der er jo ikke nogen tvivl om, at det er noget som Danske Bank og Nordea er rodet ind i.
Formentlig også SF/Enhedslisten - hvor er det ellers de kriminelle er koncentreret? Det er selvfølgelig blandt SF/Enhedslistens terrorister.
Det er nok mere end sandsynligt, at det er årsagen til modstanden mod bankunionen. De stangkorrupte landsforrædere i Dansk Folkeparti er jo jublende modstandere - Marie Krarup har nok pandet ned indtil videre på hendes åbenlyse landsforræderi.
Nu kommer turen nok til Tulletåben, som den organiserede kriminalitets medlem af bestyrelsen i Nationalbanken.
Formentlig også SF/Enhedslisten - hvor er det ellers de kriminelle er koncentreret? Det er selvfølgelig blandt SF/Enhedslistens terrorister.
Det er nok mere end sandsynligt, at det er årsagen til modstanden mod bankunionen. De stangkorrupte landsforrædere i Dansk Folkeparti er jo jublende modstandere - Marie Krarup har nok pandet ned indtil videre på hendes åbenlyse landsforræderi.
Nu kommer turen nok til Tulletåben, som den organiserede kriminalitets medlem af bestyrelsen i Nationalbanken.
Nogen lænede sig op ad Frösig?
Detligner ikke Frösig at være lovlydig!
For et par år siden nedlagde Sydbank sin schweiziske filial - og det er mig stadig ikke klart hvorfor!
I 2014 førte to mistænkelige transaktioner fra det store Moldova-læk til, at Sydbank sparkede to russiske kunder ud af banken. Transaktionerne blev indberettet til Bagmandspolitiet. Også Jyske Bank og Vestjysk Bank er involveret i sagen.
For et par år siden nedlagde Sydbank sin schweiziske filial - og det er mig stadig ikke klart hvorfor!
Gevinst for Danske Bank? - 1 mia i runde tal
International økonomisk kriminalitet betaler sig... Fint overslag for udmåling af bøde.
International økonomisk kriminalitet betaler sig... Fint overslag for udmåling af bøde.
HenningK- Antal indlæg : 328
Tja.... det bliver nok i det leje! Problenet er om Thomas Borgen skal i fængsel - sammen med Kolding og Peter Straarup.HenningK skrev:Gevinst for Danske Bank? - 1 mia i runde tal
Det pinlige er unægtelig, at ulovlighederne tydeligevis er fortsat EFTER Thomas Borgen blev direktør, da Eivind Kolding blev smidt ud.
Han havde chancen til at skyde det hele af på sin forgænger - og det gjorde han IKKE. Hvorfor IKKE?
Hvad gemte sig yderligere på den filial på Cayman Island?
Lignende emner
» Erstatning til et banksvin?
» Danske Banks dødedans.
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Jyske Bank og hvidvask?
» IMF analyserer terrorfinansiering og hvidvask
» Danske Banks dødedans.
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Jyske Bank og hvidvask?
» IMF analyserer terrorfinansiering og hvidvask
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|