Ingeniørfartøjer
Side 1 af 1
Ingeniørfartøjer
Hvis man kan holde en reklamefilm ud.
Der er jo ikke nogen tvivl om, at disse køretøjer kan løse den pålagte opgave; men det er tysk: Man må spørge sig selv om man ikke kan nøjes med noget, der er billigere. Sådanne køretøjer er vanvittig dyre.
Altså hvis man kan holde sig på ca. 20-30 tons, så er der en fordel, fordi ingeniørmateriellet kan lægge en del flere muligheder,
Det er så ikke helt logisk med en panserbro, når fartøjschefen bagefter skal ud og kontrollere bygningen. Udlægningen skal såmænd nok gå under beskydning; men jeg er ikke så sikker på, at kommandøren har det særligt godt hvis han kommer artilleriild under inspektionen - hård hud er godt; men ikke helt nok mod granatsplinter.
Det er naturligvis også rart at lave en pontonbro; men var det ikke lidt mere snu, hvis køretøjerne kunne svømme - bredden skal jo være forberedt - uanset.
Der er jo ikke nogen tvivl om, at disse køretøjer kan løse den pålagte opgave; men det er tysk: Man må spørge sig selv om man ikke kan nøjes med noget, der er billigere. Sådanne køretøjer er vanvittig dyre.
Altså hvis man kan holde sig på ca. 20-30 tons, så er der en fordel, fordi ingeniørmateriellet kan lægge en del flere muligheder,
Det er så ikke helt logisk med en panserbro, når fartøjschefen bagefter skal ud og kontrollere bygningen. Udlægningen skal såmænd nok gå under beskydning; men jeg er ikke så sikker på, at kommandøren har det særligt godt hvis han kommer artilleriild under inspektionen - hård hud er godt; men ikke helt nok mod granatsplinter.
Det er naturligvis også rart at lave en pontonbro; men var det ikke lidt mere snu, hvis køretøjerne kunne svømme - bredden skal jo være forberedt - uanset.
Thomas- Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|