Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ansat på bosted stukket ihjel af patient

Go down

Ansat på bosted stukket ihjel af patient Empty Ansat på bosted stukket ihjel af patient

Indlæg af Gorrion Lør Mar 26, 2016 5:04 am

Ansat på bosted stukket ihjel af patient
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-03-25-ansat-paa-bosted-stukket-ihjel-af-patient

Damn....køre engang imellem forbi det sted.

Nu ved jeg ikke hvor voldsomt knivoverfaldet har været. men det kunne tyde på at det har været voldsomt.

Jeg kan dog ikke fatte at man ved disse skader/overfald i en stor by som Roskilde, der har Sct. Hans og Lindegården, mange ældre bygninger og plejehjem for hele oplandet, samt et kæmpe uddannelsescenter/skoler samt en rimelig stor industri nu skal transporteres 20-25 min for at komme til Køge, når der ligger et af Danmarks bedste og mest effektive sygehuse igennem tiderne midt i byen...oven i købet et stenkast fra en af de mest centrale og nemt tilgængelige togstationer på Sjælland.
Der er godt nok ca 5 min kørsel fra motorvejen uanset om man køre ind i byen fra Københavnsvej, eller fra Darupvej/Køgevej....men det er altså et tæt opland med en meget stor befolkning....og det er alt for langt transport til Køge med de skader hvor minutter tæller!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum