Kæmpebøder til ejendomsmæglere
2 deltagere
Side 1 af 1
Kæmpebøder til ejendomsmæglere
Læs den
http://finans.dk/finans/erhverv/ECE8370733/bagmandspolitiet-stanger-kaempeboeder-ud-til-ejendomsmaeglere-for-konkurrencefusk/?ctxref=ext
Mvh
Cirb
http://finans.dk/finans/erhverv/ECE8370733/bagmandspolitiet-stanger-kaempeboeder-ud-til-ejendomsmaeglere-for-konkurrencefusk/?ctxref=ext
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Sv: Kæmpebøder til ejendomsmæglere
Cirb skrev:Læs den
Mvh
Cirb
Det er jo en gammel sag.
Men jeg hæfter mig ved, at EDC ikke vil acceptere. Ulrikkes lig stinker endnu.
Jeg undrer mig over at bødeforlægget kommer nu.
Men hvis man - i al beskedenhed - har medvirket til straffen, så kan det jo kun glæde.
Det forklarer så også, hvorfor Sune-ormen har været herinde så flittigt. Nykredit har fået et rap over fingrene. Gad vide om han personligt har fået bøde - det ville bare mangle andet.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Ejendomsmægler branchen har nu politiets ord for over en bred kam at være kriminelle svindlere.
Endnu en "vanvittig påstand" der blev til fakta.
De 4 år fra anmeldelse til dom kan undre, men bagmandspolitiet har jo haft lidt at se til i perioden. Måske ligger der andre lignende afgørelser og venter ?
Mvh
Cirb
De 4 år fra anmeldelse til dom kan undre, men bagmandspolitiet har jo haft lidt at se til i perioden. Måske ligger der andre lignende afgørelser og venter ?
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Cirb skrev:Ejendomsmægler branchen har nu politiets ord for over en bred kam at være kriminelle svindlere.
Mvh
Cirb
Jeg tror der er en, der i forbindelse med andre sager har sladret for selv at slippe lettere. F.eks. tror jeg at det egentlig er i Home, det er startet - på baggrund af den betroede medarbejder i Danske Bank, som slap for tiltale i forbindelse med deres obligationssvindel. Så har Home direktøren sagt, at det gør de andre også - javel, kan Du dokumentere det (og det kan man som oftest - for at dække egen røv skaffer man sig dokumentation). Så har den ene svindler taget den anden.
Jeg kommer til at tænke på Statens Biltilsyn i sin tid, hvor de viste - hele banden - at være bundkorrupte. Autoforhandlere betale under bordet for at blive rykket frem i rækken. Den sag startede vist dengang man ville overlæs på lastvogne til livs. Man ville da bruge vægtene ved færgehavnene, hvilket DSB ikke var glad for - fordi det generede jo deres kunder. Jeg har skam set ombordkørsler, hvor pumper arbejdede som sindssyge for at trimme en enkelt lastbil ud.
Det var dengang Frode Nør var trafikminister, så han vidste da alt om de vægte i havnene.
Det gav jo så det afledte problem, at lastbilerne skulle synes før de kunne få lov til at køre videre - der kunne jo være sket skader. Det kunne så ikke med ventetiderne på syn lade sig gøre. Det hang så ikke sammen med hvor hurtigt brugtvognsforhandlere kunne få synet.
Resultatet blev jo så, at man privatiserede hele synsarbejdet.
DSB? Tja.... de gik over til længdetariffering.
Sådan er det gerne, når man bliver nødt til at tage fat i et hjørne hos politiet - så har tingene en tendens til at rulle ganske af sig selv. (overlæs eller ej).
Thomas- Antal indlæg : 34541
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|