Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ISIL afliver de udenlandske

Go down

ISIL afliver de udenlandske Empty ISIL afliver de udenlandske

Indlæg af Thomas Søn Dec 21, 2014 12:10 pm

Det var da det, der var meningen!

De skal aflives som banksvin.

Bare de tog kunne tage sig sammen til at skære halsen over på den små spruthysteriske og indavlskonsulenten.

Man skal ikke være politisk dække for terrorister, de kan nemlig ikke styres!

Det finder de konservative også ud af! De bliver nemlig aflivet ved næste - eller næste igen - valg.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34411
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

ISIL afliver de udenlandske Empty ISIL

Indlæg af Thomas Man Aug 01, 2016 4:01 am

Nu i Rusland

Det var til at forudse: At man skulle være specielt meget imod ISIL fremgår ikke af det, de har foretaget sig i Syrien.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34411
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

ISIL afliver de udenlandske Empty Mission update

Indlæg af Thomas Lør Sep 10, 2016 12:31 am

Mission update__dato____missioner___anvendte våben
230/6-16915
37/7128
414/71214
521/757
628/75571
74/81222
811/8108
919/81443
1025/8910
111/91121
128/9106



Tja... skadedyrene i SF/Enhedslisten har snakket - specielt i juli måned - hvorfra skulle man ellers vide hvilke huse, der skal observeres af FAC - hmm... de 100 mand (som jeg så et sted), der er Forward Air Controllere danner nok 10 hold. Det passer meget godt med 10-11 missioner om dagen.

Det er nok sådan, at nogle PKK folk sladrer om ISIL, men dertil kommer nok den små spruthysteriske Johanne og Pernille Skipper, der er nervøse for at blive sprættet op (med god grund) af deres dukkedrenge.
Vi ser jo også en opblussen af bandekrige i specielt København - nu er de narkohandlende indvandrere blevet bange.

Lad mig sige det sådan: Jeg vil have svært ved at bruge for megen tid, hvis Villy Søvndal med det fjogede grin og Anette Wilhelmsen med brillerne i håret fik et nakkeskud af deres PKK venner. Lur mig om turen ikke kommer til PKK.
Jeg mener når nu den gode stemning mellem Stoltenberg og tyrkerne er genoprettet - Tyrkiet er gået ind i Syrien for at skabe en "sikker zone": Nu kommer turen til PKK.

Hvor jeg ved det fra? Tja... der er ikke nogen, der fortæller mig noget; men ikke alle har fået udslettet alle hjerneceller i Folkeskolen.

Men, hold da kæft! 55 flyvninger og 72 bomber på én uge - drengene har haft travlt - det er mange, jeg håber bare de ramte hver gang.
Det tyder på et nært samarbejde med PKK og SF/Enhedslisten, at man kan udpege så mange mål. Det foregår nok ved, at de unge terrorister tager telefonen til Danmark og tigger om luftstøtte, som så kommer, når en FAC er kommet i stilling.
Den metode virker erfaringsmæssigt ganske udmærket - også fra før Jugoslavien - længe før.

Det eneste, jeg spekulerer på er, hvornår det går op for terroristerne herhjemme, hvem det egentlig er, der sladrer - de er bestemt ikke for snu.

Der er ikke megen tvivl om, at tyrkerne har givet oplysninger om, hvor "sagkyndige" kunne findes - her i landet altså.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34411
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

ISIL afliver de udenlandske Empty Sv: ISIL afliver de udenlandske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum