ISIL afliver de udenlandske
Side 1 af 1
ISIL afliver de udenlandske
Det var da det, der var meningen!
De skal aflives som banksvin.
Bare de tog kunne tage sig sammen til at skære halsen over på den små spruthysteriske og indavlskonsulenten.
Man skal ikke være politisk dække for terrorister, de kan nemlig ikke styres!
Det finder de konservative også ud af! De bliver nemlig aflivet ved næste - eller næste igen - valg.
De skal aflives som banksvin.
Bare de tog kunne tage sig sammen til at skære halsen over på den små spruthysteriske og indavlskonsulenten.
Man skal ikke være politisk dække for terrorister, de kan nemlig ikke styres!
Det finder de konservative også ud af! De bliver nemlig aflivet ved næste - eller næste igen - valg.
Thomas- Antal indlæg : 34544
ISIL
Nu i Rusland
Det var til at forudse: At man skulle være specielt meget imod ISIL fremgår ikke af det, de har foretaget sig i Syrien.
Det var til at forudse: At man skulle være specielt meget imod ISIL fremgår ikke af det, de har foretaget sig i Syrien.
Mission update
Mission update__ | dato____ | missioner___ | anvendte våben |
2 | 30/6-16 | 9 | 15 |
3 | 7/7 | 12 | 8 |
4 | 14/7 | 12 | 14 |
5 | 21/7 | 5 | 7 |
6 | 28/7 | 55 | 71 |
7 | 4/8 | 12 | 22 |
8 | 11/8 | 10 | 8 |
9 | 19/8 | 14 | 43 |
10 | 25/8 | 9 | 10 |
11 | 1/9 | 11 | 21 |
12 | 8/9 | 10 | 6 |
Tja... skadedyrene i SF/Enhedslisten har snakket - specielt i juli måned - hvorfra skulle man ellers vide hvilke huse, der skal observeres af FAC - hmm... de 100 mand (som jeg så et sted), der er Forward Air Controllere danner nok 10 hold. Det passer meget godt med 10-11 missioner om dagen.
Det er nok sådan, at nogle PKK folk sladrer om ISIL, men dertil kommer nok den små spruthysteriske Johanne og Pernille Skipper, der er nervøse for at blive sprættet op (med god grund) af deres dukkedrenge.
Vi ser jo også en opblussen af bandekrige i specielt København - nu er de narkohandlende indvandrere blevet bange.
Lad mig sige det sådan: Jeg vil have svært ved at bruge for megen tid, hvis Villy Søvndal med det fjogede grin og Anette Wilhelmsen med brillerne i håret fik et nakkeskud af deres PKK venner. Lur mig om turen ikke kommer til PKK.
Jeg mener når nu den gode stemning mellem Stoltenberg og tyrkerne er genoprettet - Tyrkiet er gået ind i Syrien for at skabe en "sikker zone": Nu kommer turen til PKK.
Hvor jeg ved det fra? Tja... der er ikke nogen, der fortæller mig noget; men ikke alle har fået udslettet alle hjerneceller i Folkeskolen.
Men, hold da kæft! 55 flyvninger og 72 bomber på én uge - drengene har haft travlt - det er mange, jeg håber bare de ramte hver gang.
Det tyder på et nært samarbejde med PKK og SF/Enhedslisten, at man kan udpege så mange mål. Det foregår nok ved, at de unge terrorister tager telefonen til Danmark og tigger om luftstøtte, som så kommer, når en FAC er kommet i stilling.
Den metode virker erfaringsmæssigt ganske udmærket - også fra før Jugoslavien - længe før.
Det eneste, jeg spekulerer på er, hvornår det går op for terroristerne herhjemme, hvem det egentlig er, der sladrer - de er bestemt ikke for snu.
Der er ikke megen tvivl om, at tyrkerne har givet oplysninger om, hvor "sagkyndige" kunne findes - her i landet altså.
Lignende emner
» Hvorfor afliver man ikke bare Vladimir Putin med en snigskytte?
» ISIL vil lave egen valuta.
» Køb af udenlandske statsobligationer
» Udenlandske aktier
» Udenlandske investeringer.
» ISIL vil lave egen valuta.
» Køb af udenlandske statsobligationer
» Udenlandske aktier
» Udenlandske investeringer.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum