Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den "nye" Dagpengereform har nu et endegyldigt Socialdemokratisk DNA!

Go down

Den "nye" Dagpengereform har nu et endegyldigt Socialdemokratisk DNA! Empty Den "nye" Dagpengereform har nu et endegyldigt Socialdemokratisk DNA!

Indlæg af Gorrion Ons Okt 29, 2014 7:09 pm

Socialdemokratiet har haft ALLE muligheder for at rulle den landsskadelige dagpengereform tilbage, men det er nu definitivt at denne reform er lige efter den dagsorden i toppen af Socialdemokratiet som de hele tiden har ville have den.
De vil skide på at 40.000+ er røget ud af Dagpengene, og værre endnu.....de får samtidig usvigeligt svært ved NOGENSINDE at optjene retten til den igen, oven i købet i en amputeret form.

Socialdemokratiet er blevet en skamplet i dansk politik, en yderst topstyret og dikteret dagsorden, der har..."undskylde bruger lige Thomas ordvalg" mange ligheder med kommunistisk diktatur.
For mig er socialdemokratiet ikke et valg længere, de er politisk døde. Baglandet i socialdemokratiet bære et stort ansvar også, for at det er kommet SÅ vidt, efter at der kunne været givet en svingene lussing til Helle og Bjarne for længe siden...
Jeg siger farvel til Socialdemokratiet og smækker med døren, og jeg håber endnu flere forbund end dem der allerede har gjort dette følger trop!.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Den "nye" Dagpengereform har nu et endegyldigt Socialdemokratisk DNA! Empty Sv: Den "nye" Dagpengereform har nu et endegyldigt Socialdemokratisk DNA!

Indlæg af Gorrion Man Nov 03, 2014 12:16 pm

Elektrikerne smækker kassen i: Ingen støtte til rød blok
http://politik.tv2.dk/2014-10-23-elektrikerne-smaekker-kassen-i-ingen-stoette-til-roed-blok

Det er godt at så mange forbund dropper støtten til Socialdemokratiet....det er ikke blot økonomisk, men i særdeleshed også et signal til deres medlemmer at det er et parti der er totalt afsporet fra dets oprindelige DNA.
Det er helt klart de ledende personer i S der har et totalt afsporet forhold til det at være socialdemokrat, og deres forsøg på at forklare sig er tom luft....og dog ildelugtende hver gang.
Der er især en "socialdemokrat" jeg ikke kan genkende længere....og det er Mette Fredriksen, og det er jeg meget trist over.
Helle og Bjarne har dog ALDRIG været i nærheden af at være socialdemokrater!

Hvorfor man hiver Enhedslisten ind i artiklen står mig uklart.....De om NOGEN har da forsøgt at få rullet den landsskadelige dagpenge reform tilbage....men har overhovedet ikke kunnet få diktatorerne i Socialdemokratiets top til at lytte eller forstå....Nej den "reform" er helt efter Helle's og Bjarne's drejebog, og de er fløjtende ligeglade med at op imod 50.000 menneskers økonomiske ruin, midt i den værste økonomiske og finansielle krise siden Anden Verdenskrig.
Det gamle Dagpenge system var guld for det danske arbejdsmarked, og den fleksibilitet den medbragte....dette er TOTALT! smadret nu!.

Socialdemokratiet kan end ikke true med at Lars Lykke skulle blive statsminister....for de har ført en højrefløjspolitik man end ikke kunne have forestillet sig Venstre eller konservative kunne have stablet på benene.
Det bliver et meget langt træk at få rettet op på de skader som socialdemokratiet har fået med Helle og Bjarne som styrmænd...et tillidsbrud af historiske dimensioner, der ikke er set i socialdemokratiets mangeårige historie....det bliver ikke sådan liiiige glemt.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum