Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det går skidt for Nordea

2 deltagere

Go down

Det går skidt for Nordea Empty Det går skidt for Nordea

Indlæg af Pluto Ons Okt 22, 2014 12:38 pm

http://finans.dk/live/erhverv/ECE7130647/Nordea-under-forventningerne/

I tredje kvartal formåede de kun at tjene 8.3 millarder mod forventet 8.7 millarder.

Eller vi kan vende den om og sige at igen viser den virkelige verden at Thomas, Slirb, FjolleÅge og andres lille geek her på forummet er ved at nærme sig grænsen for hvor almindelig dumhed og misundelse går over i en slags psykopati.

I den virkelige verden er status:

1) De store banker tjener stadig mange penge og har en robust kapitalisering
2) Boligpriserne i StorKøbenhavn nærmer sig før-krise niveauet
3) De danske realkreditobligationer er reddet og blevet lovprist i den netop vedtagene EU-lovgivning om super-likvide assets.
4) Renterne forbliver ultra-lave med pil nedaf

Problemet er bare at lige meget hvor mange faktums der bliver langt på bordet preller det af idioterne som lort på en skøjtebane. Dvs. der er ikke længere tale om en debat men derimod en psykopatisk selskableg for de indviede.

er der nogen der kan fortælle mig hvordan man sletter sin profil på det her forbandede forum når nu jeg må konkludere at de håbløse tilfælde ikke kan behandles. De skal have lov til at lege videre i fred og ro.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Det går skidt for Nordea Empty Hvis folk vil læse annoncer

Indlæg af Thomas Ons Okt 22, 2014 1:36 pm

Så kan de da lige så godt gøre det ved at læse Berlingske. Derfor gider jeg ikke læse banksvinenes propaganda herinde! Om andre synes det er relevant?

Det må de da ved Gud selv om!

Jeg kan kun anbefale ignorer-listen som findes under ens profil\freinds and foes.
Den bruger jeg meget til anbringelse af banksvin. Skulle man undtagelsesvis have lyst til at læse ondsindede løgne og plat banksvinspropaganda, så kan man altid gøre det!

Som en service kan jeg komme med ca. udseendet af min ignorerliste p.t.

erikkp 

Sune 

dkguy66 

moniulven 

SimpleMind 

wh 

Trader 

pibetobak 

havok 

jbnhf23 

Pluto 

Metro2033 

Det skulle umiddelbart tage hånd om de værste psykopater og trolde - den skal naturligvis holdes ved lige, fordi skadedyrene laver det ene nick efter det andet.

Den egentlige information, som man stadig ser, er når de melder sig herinde - så er det gerne fordi noget er ved at gå forfærdelig galt i deres bank! Det kan man bruge som indikator på forestående ulykker.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det går skidt for Nordea Empty Sv: Det går skidt for Nordea

Indlæg af Pluto Ons Okt 22, 2014 1:50 pm

Tak Thomas!

Din post beviser jo netop min indlæggende postulering. Dig og dine små beundrere er blevet overmatchet på egentlige argumentation og I ønsker derfor ikke længere at debattere.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Det går skidt for Nordea Empty Sv: Det går skidt for Nordea

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum