Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en historie med

Go down

Endnu en historie med Empty Endnu en historie med

Indlæg af Thomas Tirs Okt 21, 2014 2:28 pm

større perspektiv en forfatteren troede.

Det er egentlig historien om, at man i Nato er gået i gang med at se på, hvad har vi i depoterne, som vi rimelig hurtigt kan bringe i tjeneste, så vi kan få uddannet personellet!
Flyvefisken-klassen blive aldrig velegnet til Portugal; men for at man kan anskaffe, hvad der skal bruges, så skal man lige have folkene til det. Ingen tvivl om, at det Portugal har brug for er en Huitfeldt-klasse; men før de har besætningerne, så er det et slag i luften.

Den russiske ubådstrussel? Lad os sige det sådan: Vurderet efter den måde de fjumser rundt, så er det måske ikke den største fare! De er så klodsede, at selv den ondeste vilje ikke kan lukke øjnene for deres dumheder.

Jeg har så været meget opmuntret af Portugal, der på det seneste har vist sig langt mere "voksne", når det drejer sig om at løfte opgaver, end jeg havde troet. Siden Henrik Søfareren er der jo ikke nogen, der har overlevet at kalde portugiserne uduelige søfolk.

Jeg har mine reservationer angående Ruslands evne (viljen er - som altid - ond) til ubådskrigsførelse: Bl.a. mangler de endnu at bevise, at de under operative betingelser så meget som kan stå ud af havn!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum