S-bagland med hård kritik af Thorning
2 deltagere
Side 1 af 1
S-bagland med hård kritik af Thorning
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2014/08/10/222338.htm
Den kælling sender ti tusinder af familier i en uoprettelig social deroute, og de kommer ALDRIG op igen!!!!!!!!!!!!!
.Helle Thorning-Schmidts erklæring om, at dagpengereglerne ikke bliver ændret, falder ikke i god jord i egne rækker
Den kælling sender ti tusinder af familier i en uoprettelig social deroute, og de kommer ALDRIG op igen!!!!!!!!!!!!!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Thorning har aldrig været så populær!
Tingene passer jo ikke rigtigt sammen i Danske Banks kampagne.
Noget tyder på at baglandsbrokkerøvene har en svær tid foran sig.
Noget tyder på at baglandsbrokkerøvene har en svær tid foran sig.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Skattelettelse er skattelettelse!
Ja, dum er hun nu ikke!
Den bliver meget svært ikke at gå med til for Venstre!
Den ville jeg sige "Fair nok" til!
Den bliver meget svært ikke at gå med til for Venstre!
Sidst rettet af Thomas Lør Aug 30, 2014 7:26 pm, rettet 1 gang
Venstre sender også en snotdum dreng i byen!
Thomas skrev:Ja, dum er hun nu ikke!
Den bliver meget svær ikke at gå med til for Venstre!
http://www.b.dk/politiko/v-thorning-opfylder-lo-familiens-hedeste-droemme
Sådan som fagbevægelsen smider kommunister i affaldskværnen, så er det jo lidt svært at knalde dem på urent trav.
En skattelettelse er en skattelettelse!
Det er lidt svært at mene at skoene skal være blå for at være pæne - røde stiletter kan nu også se helt nysselige ud.
Børsting
Det er dér løsningen ligger - lokalt.
Hvor der ikke er så mange kommunister.
Hvor der ikke er så mange kommunister.
Alle Danske Bank og kommunisternes
kandestøberier!
Se på konen!
Eller rettere håret!
Når der er knold i nakken, så uddeles der kvæstelser.
Når det er hestehale, så er der muligheder og manøvre.
Når håret er udslaget så går det præcist som hun vil - specielt hvis det er omme bag det ene øre (sjovt nok er der ikke et foretrukket øre!)
Jeg ville ikke blive spor overrasket, hvis økonomikommisæren bliver Connie Hedegaard!
Det er hendes måde at sige: Ingen småkager til de uartige. Connie har gjort det ret godt.
Alle dem, der har villet skubbe Hellepigen ad Helvede til, får det svært - endog meget svært.
Thomas Larsen i Berlingske går ind i alliancen mellem SF og DF - har ikke læst det - er givetvis meget dumt.
Går man ud fra det modsatte, så er det netop et tegn på, at de har det meget, meget svært - og får det endnu værre.
Jeg gætter på, at der i valgkampen kommer en mega-eksplosion i fjæset på dem - eller rettere én til hver.
Se på konen!
Eller rettere håret!
Når der er knold i nakken, så uddeles der kvæstelser.
Når det er hestehale, så er der muligheder og manøvre.
Når håret er udslaget så går det præcist som hun vil - specielt hvis det er omme bag det ene øre (sjovt nok er der ikke et foretrukket øre!)
Jeg ville ikke blive spor overrasket, hvis økonomikommisæren bliver Connie Hedegaard!
Det er hendes måde at sige: Ingen småkager til de uartige. Connie har gjort det ret godt.
Alle dem, der har villet skubbe Hellepigen ad Helvede til, får det svært - endog meget svært.
Thomas Larsen i Berlingske går ind i alliancen mellem SF og DF - har ikke læst det - er givetvis meget dumt.
Går man ud fra det modsatte, så er det netop et tegn på, at de har det meget, meget svært - og får det endnu værre.
Jeg gætter på, at der i valgkampen kommer en mega-eksplosion i fjæset på dem - eller rettere én til hver.
Tulletåben stiller ingen betingelser.
Om det er klogt?
Det er nemlig rigtigt.
Men det er specielt interessant, når man betænker, at Lars Løkke ikke er særlig interesseret i at være statsminister.
Maja Panduro skrev:»Det her viser jo med al tydelighed, at det eneste, der er ultimativt for Kristian Thulesen Dahl, er, at Lars Løkke Rasmussen skal være statsminister. Alt andet kan åbenbart vendes og drejes og droppes igen efter valget. Så kan man jo ikke bruge det til noget,« siger hun.
Det er nemlig rigtigt.
Men det er specielt interessant, når man betænker, at Lars Løkke ikke er særlig interesseret i at være statsminister.
Jeg tror Thorning har en anden opgave
end Flygtningehøjkommissær.
Thorning er jo én af dem, der har direkte adgang til Merkel og engelske Labour.
Den, der skal på plads er Storbritannien, der tager Tysklands byrde i den umiddelbare oprustning mod kommunisten Putin. Det skal Tyskland naturligvis betale for: Storbritannien betaler ikke både for forsvarsudgifterne og for de investeringer i Østeuropa, der går direkte ned i foret på tysk erhvervsliv.
Det gør de ikke!
Altså tyskerne får ikke smør på begge sider af brødet.
Så har hun heller ikke været brutal nok overfor de narkohandlende kommunistiske terrorister i SF og Enhedslisten.
Thorning er jo én af dem, der har direkte adgang til Merkel og engelske Labour.
Den, der skal på plads er Storbritannien, der tager Tysklands byrde i den umiddelbare oprustning mod kommunisten Putin. Det skal Tyskland naturligvis betale for: Storbritannien betaler ikke både for forsvarsudgifterne og for de investeringer i Østeuropa, der går direkte ned i foret på tysk erhvervsliv.
Det gør de ikke!
Altså tyskerne får ikke smør på begge sider af brødet.
Så har hun heller ikke været brutal nok overfor de narkohandlende kommunistiske terrorister i SF og Enhedslisten.
Lignende emner
» Uoverensstemmelser i Enhedslistens bagland.
» SF/Enhedslisten
» Uro i SF/Enhedslistens politiske bagland.
» Boliglån 3%
» Lars Løkke Rasmussen
» SF/Enhedslisten
» Uro i SF/Enhedslistens politiske bagland.
» Boliglån 3%
» Lars Løkke Rasmussen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum