Bankansattes overenskomst gået på plads.
Side 1 af 1
Bankansattes overenskomst gået på plads.
Ingen strejke
Var det fordi man måtte se i øjnene, at dels ville ingen opdage det (man havde truffet sine forholdsregler fra Nationalbankens side), dels ville en march med de røde faner i Gentofte nok blive mødt med manglende opbakning.
Ellers ligger det på linje med de andre fag - for så vidt som en bankuddannelse kan siges at være et fag.
Det væsentlige er, at de bankansatte ikke får nogen form for jobsikkerhed, som jeg ser det: Her skal fyres, her skal slagtes, her skal fængsles.
Var det fordi man måtte se i øjnene, at dels ville ingen opdage det (man havde truffet sine forholdsregler fra Nationalbankens side), dels ville en march med de røde faner i Gentofte nok blive mødt med manglende opbakning.
Ellers ligger det på linje med de andre fag - for så vidt som en bankuddannelse kan siges at være et fag.
Det væsentlige er, at de bankansatte ikke får nogen form for jobsikkerhed, som jeg ser det: Her skal fyres, her skal slagtes, her skal fængsles.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Sv: Bankansattes overenskomst gået på plads.
Thomas skrev:Ingen strejke
Som jeg sagde: Man har truffet sine forholdsregler!
Bankansatte har ikke noget strejkevåben. Ja, det har de; men da de ikke laver noget, så vil ingen opdage, at de strejker.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|