Internet trolde er forfærdelige mennesker
4 deltagere
Side 1 af 1
Internet trolde er forfærdelige mennesker
Apropos debatten i andre tråde p.t. ...
http://videnskab.dk/kort-nyt/forskning-internettrolde-er-forfaerdelige-mennesker
http://videnskab.dk/kort-nyt/forskning-internettrolde-er-forfaerdelige-mennesker
’Internettrolde’ er debattører, som huserer på forskellige internetfora og vækker hidsig debat med deres ofte provokerende indlæg.
...
personer, som medvirker til internettrolling har personlighedstræk, som kan falde ind under følgende begreber:
machiavellianisme (villighed til at manipulere med og snyde andre)
narcissisme (egoisme og selvoptagethed)
psykopati (mangel på anger og empati)
sadisme (nydelse ved at få andre til at lide).
Forskerne fandt ifølge Slate.com sammenhæng – ofte ret signifikant – mellem ovennævnte træk og forsøgspersonernes internettrolling-adfærd.
Sv: Internet trolde er forfærdelige mennesker
Ja, det lyder unægteligt som en meget præcis beskrivelse af Thomas...
wh- Antal indlæg : 414
wh skrev:Ja, det lyder unægteligt som en meget præcis beskrivelse af Thomas...
Det glæder mig, at banksvinet ikke kan lide mig. Men derudover, så.....
Det er ikke en verden, hvor jeg har bestræbt mig på at blive populær!
Thomas- Antal indlæg : 34544
WH din lille pussenusse trold er du her stadig du har jo lovet at holde op med at skrive herinde, er det ikke snart på tide du tager dig selv bare lidt alvorligt holder ord og skrubber ad h...... tilwh skrev:Ja, det lyder unægteligt som en meget præcis beskrivelse af Thomas...
tommyjo- Antal indlæg : 377
tommyjo skrev:WH din lille pussenusse trold er du her stadig du har jo lovet at holde op med at skrive herinde, er det ikke snart på tide du tager dig selv bare lidt alvorligt holder ord og skrubber ad h...... tilwh skrev:Ja, det lyder unægteligt som en meget præcis beskrivelse af Thomas...
Ja, et eller andet er der jo galt med banksvinet!
Prøv at lægge mærke til argumentationen!
NB! Det er et interview dagen før hun bliver henrettet!
Hun klager over dårlig roomservice - og hun skal skydes i morgen!
Det der er mere interessant i forbindelse med klakørerne er, at det tyder på, at noget meget tungt er ved at falde ned i hovedet på dem og bankerne.
kunne tyde på at tiøren er ved at falde 2 sek i 12
tommyjo- Antal indlæg : 377
tommyjo skrev:kunne tyde på at tiøren er ved at falde 2 sek i 12
Det tror, jeg så også Du har ret i.
Det var derfor, jeg foreslog den video. Handlemønstret hos psykopaten dagen inden henrettelsen har slående ligheder med adfærden på bankernes direktionsgange.
Det er lidt som bankklakørerne og deres opdragsgivere prøver at fremkalde en elektricitetsstrejke mens de bliver spændt i stolen. Det vil de få delvis held med - strømstyrken bliver ikke så kraftig; men det kommer så til at tage længere tid.
Erfaringsmæssigt behøver man såmænd ikke at genindføre dødsstraffen, det kunne være underholdende - jo; men ikke nødvendigt. Erfaringsmæssigt klarer banksvin det selv: Glückstadt nåede aldrig at blive dømt. Alberti var unægtelig lidt mindre samarbejdsvillig:
Jeg vil dog ikke anbefale genindførelsen af sporvogne... ikke af den grund alene .... altså. Ja, jeg mener: Det bliver et helvedes bøvl at få fisket bankfolk op af metroen - i adskilt stand.... Alberti var så også rimelig flommefed....Efter sin fængselsstraf arbejdede Alberti som kontorist. Han døde i 1932 efter at være blevet påkørt af en sporvogn på Nørrebrogade.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum