Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

DF og Enhedslisten og PET.

2 deltagere

Go down

DF og Enhedslisten og PET. Empty DF og Enhedslisten og PET.

Indlæg af Thomas Søn Dec 29, 2013 4:32 pm

Det må være Enhedslisten,
der er pissebange for, at deres svinerier og kriminalitet bliver dokumenteret uden om PET. Den små spruthysteriske Johanne ved vel godt, at hendes terrorist forbindelser inspiceres af både PET - og formentlig hele resten af den frie verdens efterretningstjenester.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Tilbage til toppen Go down

DF og Enhedslisten og PET. Empty Sv: DF og Enhedslisten og PET.

Indlæg af HenningK Søn Dec 29, 2013 9:07 pm

JP skrev:I paragraf 107 står der således, at det er strafbart at give fremmede magter oplysninger om "forhold, der af hensyn til danske stats- eller samfundsinteresser skal holdes hemmelige".

Jeg havde fornøjelsen af at høre Trine Bramsen, retsordfører for Soc. Dem. på TV2News tidligere i dag - og hun var dælme forhippet på at få ovenstående paragraf løftet - af hensyn til samarbejdet mellem efterRETningstjenester i kampen mod terror*.

Det ville næppe se godt ud hvis nu at det viste sig at Snowden afslørede omfattende aflevering af informationer fra den danske efterretningstjeneste til NSA. Og de afleveringer viste sig at være decideret pløk-ulovlige jf. dansk lovgivning...

Nu er Trine Bramsen uheldigvis en veritabel elefant i en glasbutik. Og endda en smådum, ond een af slagsen. Så jeg antager at man ikke skal lægge for meget i det. Suk... Jeg synes bare at vi skal lade Fyn løsrive sig. Farvel og tak til Trine Bramsen, Anette Vilhelmsen og Bent Betjentsen.

*) På trods af at NSA's direktør så sent som i oktober indrømmede at... ahrøm... han desværre var kommet til at lyve og oppuste tallene for forpurrede terror-angreb

HenningK

Antal indlæg : 328

Indlæg af Thomas Søn Dec 29, 2013 9:44 pm

HenningK skrev:
JP skrev:I paragraf 107 står der således, at det er strafbart at give fremmede magter oplysninger om "forhold, der af hensyn til danske stats- eller samfundsinteresser skal holdes hemmelige".

Jeg havde fornøjelsen af at høre Trine Bramsen, retsordfører for Soc. Dem. på TV2News tidligere i dag - og hun var dælme forhippet på at få ovenstående paragraf løftet - af hensyn til samarbejdet mellem efterRETningstjenester i kampen mod terror*.

Det ville næppe se godt ud hvis nu at det viste sig at Snowden afslørede omfattende aflevering af informationer fra den danske efterretningstjeneste til NSA. Og de afleveringer viste sig at være decideret pløk-ulovlige jf. dansk lovgivning...

Nu er Trine Bramsen uheldigvis en veritabel elefant i en glasbutik. Og endda en smådum, ond een af slagsen. Så jeg antager at man ikke skal lægge for meget i det. Suk... Jeg synes bare at vi skal lade Fyn løsrive sig. Farvel og tak til Trine Bramsen, Anette Vilhelmsen og Bent Betjentsen.

*) På trods af at NSA's direktør så sent som i oktober indrømmede at... ahrøm... han desværre var kommet til at lyve og oppuste tallene for forpurrede terror-angreb

Jeg tror, det er den anden vej rundt. Det Enhedslisten er bange for er, at NSA giver statsministeren oplysninger, som hun ikke får fra PET.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum