Åbningsdebatten.
Side 1 af 1
Åbningsdebatten.
Her finder Tullemanden ud af:
Han har ikke de nødvendige 32 stemmer til at kræve en folkeafstemning.
Her finder statsministeren ud af det!
Nu ved jeg ikke om referencerne giver de rette billeder; men
Det første er Tullemanden der bitters hvæser af Clausen i Enhedslisten.
Det andet er Hellepigen i et kæmpegrin.
Jeg ved ikke hvorfor; men Politiken har altid været de bedste fotojournalister!
Han har ikke de nødvendige 32 stemmer til at kræve en folkeafstemning.
Her finder statsministeren ud af det!
Nu ved jeg ikke om referencerne giver de rette billeder; men
Det første er Tullemanden der bitters hvæser af Clausen i Enhedslisten.
Det andet er Hellepigen i et kæmpegrin.
Jeg ved ikke hvorfor; men Politiken har altid været de bedste fotojournalister!
Thomas- Antal indlæg : 34544
Statsministeren.
Læg mærke til hvordan slagene falder.
Fordi, når ekspansionen kommer på jernbane og el, så bliver der nødvendigvis tale om flere offentlige stillinger og elforsyningen vil formentlig blive nationaliseret. Jeg tror også at TDC går tilbage igen.
Den økonomiske vækst skal ikke pumpes over i bankerne.
(heraf Tullemandens hvæsende raseri)
Det vil sige, at der er opgaver, der evt. skal nationaliseres.- Alle andre end Venstre er klar over, at der bliver færre offentlige ansatte, hvis vi får nulvækst.
Fordi, når ekspansionen kommer på jernbane og el, så bliver der nødvendigvis tale om flere offentlige stillinger og elforsyningen vil formentlig blive nationaliseret. Jeg tror også at TDC går tilbage igen.
Der kommer ikke nogen skattelettelser så flextumperne kan betale betale. Ingen tilskud til bankerne.Man skal altså skrive rigtig mange lærebøger om, hvis man vil nå frem til, at det ikke overhovedet koster penge at sænke skatten, og at skattelettelser bare sådan lige giver plads til ekstra udgifter, siger Thorning.
Den økonomiske vækst skal ikke pumpes over i bankerne.
Dansk Folkeparti får bare bar røv! Intet får de.Dansk Folkeparti er efter ti års tæt parløb med VK-regeringen vant til, at studehandler og krejleri nok skal give nogle resultater.
- Nogle gange taler man om curlingbørn. Det er nogle, der hele tiden skal bestikkes for at gøre noget. Her kan man tale om et curlingparti, siger Thorning.
Det er formentlig som jeg tror: Enhedslisten vil ikke stemme for en folkeafstemning for Patentdomstolen.- Lad mig i samme ombæring også kvittere for alle de gode beslutninger, som regeringen og Enhedslisten har truffet sammen.
- Jeg synes, vi har truffet mange vigtige beslutninger for danskerne, siger Thorning.
(heraf Tullemandens hvæsende raseri)
Thomas- Antal indlæg : 34544
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum