USA planlægger angreb over 3 døgn.
Side 1 af 1
USA planlægger angreb over 3 døgn.
Der er noget, der IKKE hænger sammen.
Der er flere oplysninger, som jeg ikke kan få til at give mening.
Obama spiller helt klart for at vinde tid. Til hvad?
Russerne er meget om sig - og får lov til det uden bemærkninger. Er det, at russerne får en chance for dels at få deres folk ud, dels at tage de kemiske våben fra Assad. Landgangsskibet kunne tyde på det - sejles ud på meget dybt vand for at sænke den gamle spand med nervegas om bord.
Der synes også at være flere planer samtidig. (udvidelse af listen).
Den plan, er nok er mest tænkelig er den med 13 MEU:
MV22-B Er det for at fange Assad?
Der er flere oplysninger, som jeg ikke kan få til at give mening.
Det amerikanske hangarskib "The USS Nimitz" kan også affyre krydsermissiler mod Syrien.
- Så vidt jeg ved kan hangarskibene ikke affyre krydsermissiler. En krydser af f.eks. Ticonderoga klassen kan i sin opgave at beskytte hangarskibet.
- Nimitz har været til søs i 4 måneder og jeg betvivler hun har grejet.
- Nimitz befinder sig stadig i det Røde Hav og er ikke gået gennem Suez - det vil også være ulogisk, fordi Truman lige er kommet for at afløse - gennem Suez - uden unødigt ophold i Middelhavet.
- Hvis det havde været Bush, så ville jeg have troet det mere. Hun befinder sig i Vestatlanten og har en længere opbygningsperiode bag sig.
Obama spiller helt klart for at vinde tid. Til hvad?
Russerne er meget om sig - og får lov til det uden bemærkninger. Er det, at russerne får en chance for dels at få deres folk ud, dels at tage de kemiske våben fra Assad. Landgangsskibet kunne tyde på det - sejles ud på meget dybt vand for at sænke den gamle spand med nervegas om bord.
Der synes også at være flere planer samtidig. (udvidelse af listen).
Den plan, er nok er mest tænkelig er den med 13 MEU:
MV22-B Er det for at fange Assad?
Thomas- Antal indlæg : 34541
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum