Ringkjøbing Landbobank
Side 1 af 1
Ringkjøbing Landbobank
Dem har vi ellers ikke hørt noget ondt om!
Gad vide, hvad, der stikker under.
Er man i færd med at oprette en Vestjysk regionalbank? Den store geografiske spredning i Vest- og Østjysk Bank(erne) har påkaldt sig opmærksomhed.
Men resterne af bankerne på Salling og Mors? Jeg troede ikke at Ringkjøbing Landbobank var interesseret.
Gad vide, hvad, der stikker under.
Er man i færd med at oprette en Vestjysk regionalbank? Den store geografiske spredning i Vest- og Østjysk Bank(erne) har påkaldt sig opmærksomhed.
Men resterne af bankerne på Salling og Mors? Jeg troede ikke at Ringkjøbing Landbobank var interesseret.
Er det Finanstilsynet, der læner sig op ad højt betroede (snart tidligere) medarbejdere?Klaus Gamst er salgs- og marketingschef i banken, mens Lars Knudsen er afdelingschef for fjernservice i afdelingen for vindmøllelån
Thomas- Antal indlæg : 34540
Køber fortsat egne aktier tilbage og annullerer.
Det ser nogenlunde fornuftigt ud.
Det er langtfra håbløst med landbrugsudlånene - jeg tror platugleudlånet er ret begrænset. Men så skal man jo også rebe sejlene og tage tab. Fornuftigt nok.
Det er langtfra håbløst med landbrugsudlånene - jeg tror platugleudlånet er ret begrænset. Men så skal man jo også rebe sejlene og tage tab. Fornuftigt nok.
Her går det godt!
Finanstilsynet.
Skal banken ud i en opkøbsbølge? Nej, selvfølgelig skal man ikke det! Tænk alle de flextumper, man så måtte overtage.
Man skal lade kunderne komme selv - så man kan sige: NEJ!
Skal vi sige det sådan: Kommer priserne på boliger langt nok ned, så skal man nu nok kunne få finansieret i Ringkjøbing Landbobank A/S. Men det kræver naturligvis en vis balance mellem ejendomsprisen og debitors økonomi.
Der er nok en grund til, at Danske Bank altid har stået svagt i området.
Skal banken ud i en opkøbsbølge? Nej, selvfølgelig skal man ikke det! Tænk alle de flextumper, man så måtte overtage.
Man skal lade kunderne komme selv - så man kan sige: NEJ!
kjøDet er et væsentligt element i bankens forretningsmodel at foretage 1. prioritetsfinansieringer af primært ejendomme og vindmøller.
Skal vi sige det sådan: Kommer priserne på boliger langt nok ned, så skal man nu nok kunne få finansieret i Ringkjøbing Landbobank A/S. Men det kræver naturligvis en vis balance mellem ejendomsprisen og debitors økonomi.
Der er nok en grund til, at Danske Bank altid har stået svagt i området.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|