Salgspris på bolig forsvundet i maj?
3 deltagere
Side 1 af 1
Salgspris på bolig forsvundet i maj?
Vi forhandlede bolig i maj, skulle på ferie, og noget efter, vi kom hjem, var boligen forsvundet fra nettet. Vi formoder derfor, at boligen er blevet solgt efter sidste prisnedsættelse. Men hvornår kan vi forvente at kunne finde en salgspris på nettet? Det forsvandt i maj, så måske juli/augsut er det tinglyst?
huspålandet- Antal indlæg : 110
Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?
huspålandet skrev:Vi forhandlede bolig i maj, skulle på ferie, og noget efter, vi kom hjem, var boligen forsvundet fra nettet. Vi formoder derfor, at boligen er blevet solgt efter sidste prisnedsættelse. Men hvornår kan vi forvente at kunne finde en salgspris på nettet? Det forsvandt i maj, så måske juli/augsut er det tinglyst?
Salgsprisen bliver først offentlig tilgængelig, når skødet er tinglyst og skødet tinglyses som regel omkring overtagelsestidspunktet.
Newfido- Antal indlæg : 68
Hvis den er blevet solgt.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Det er jo netop det, jeg spørger om, jeg ved jo ikke hvornår overtagelsestidspunktet er?Newfido skrev:
Salgsprisen bliver først offentlig tilgængelig, når skødet er tinglyst og skødet tinglyses som regel omkring overtagelsestidspunktet.
Et eller andet sted tror jeg nu nok den er, da det trods istandsætttelsen var en rimeligt attraktiv bolg, for folk, der søger den slags. Men jeg har også haft mine tanker om tilbagetrækning, så måske, jeg trods alt lige skulle give ejdmægler et kald. Men bortset fra det, kan vi vel normalt forvente salgstal omkr december for 3.kvartal?Thomas skrev:Hvis den er blevet solgt.
huspålandet skrev:
Det er jo netop det, jeg spørger om, jeg ved jo ikke hvornår overtagelsestidspunktet er?
Nej, derfor må du bare fra tid til anden tjekke ejendommen på ois.dk, som løbende opdateres, og når skødet er tinglyst, kan du få stillet din nysgerrighed. Ois.dk opdateres som nævnt løbende, så det er ikke noget med, at du skal afvente de samlede kvartalsvise statistikker.
Newfido- Antal indlæg : 68
Lignende emner
» 8.455 boliger forsvundet fra markedet
» Der er forsvundet for 100 mia. DKK på indskudsbeviser
» Realkreditudlånet april 2013
» Trump og Pence
» Der røg en af bolig juhuerne
» Der er forsvundet for 100 mia. DKK på indskudsbeviser
» Realkreditudlånet april 2013
» Trump og Pence
» Der røg en af bolig juhuerne
Side 1 af 1