Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe.

2 deltagere

Go down

Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe. Empty Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe.

Indlæg af Thomas Tirs Feb 19, 2013 8:02 am

Hvis flextumperne havde troet, at den lave rente skulle gavne dem, så er de galt afmarscheret - igen.

At en del af kridternes merindtjening så skyldes at bankgarantierne på 60%-80% skiven løber ud, det er noget andet. Det næste er, at en fortsat afdragsfrihed ikke vil have bankgaranti. Selvfølgelig går realkreditten ind på at konvertere, så de fede administrationsbidrag ryger i rette kasse.

Man SKAL have folk over på fast forrentede konvertible annuiteter, så flexrenten vil stige til tåberne ser lyset.

Om bankerne fortsat vil betale terminerne? - meget lidt sandsynligt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe. Empty Sv: Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe.

Indlæg af moniulven Tirs Feb 19, 2013 12:53 pm

der er ca 0.4 % forskel på afdragsfrit F1 og så fast rente med afdrag. der er ca 0.2 % forskel på F1 med afdrag og fast rente med afdrag. så man må sige at flextumperne nyder den lave rente for tiden så fred være med den forskel på bidragssatser..

men ok, er man deprimeret over at flexlånerne ikke betaler mere i bidrag og rente kan man jo altid drømme videre om at bidrags satsen for flex stiger til det tre dobbelte

moniulven

Antal indlæg : 126
Join date : 18/08/11

Tilbage til toppen Go down

Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe. Empty Sv: Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe.

Indlæg af Thomas Tirs Feb 19, 2013 2:28 pm

moniulven skrev:der er ca 0.4 % forskel på afdragsfrit F1 og så fast rente med afdrag. der er ca 0.2 % forskel på F1 med afdrag og fast rente med afdrag. så man må sige at flextumperne nyder den lave rente for tiden så fred være med den forskel på bidragssatser..

men ok, er man deprimeret over at flexlånerne ikke betaler mere i bidrag og rente kan man jo altid drømme videre om at bidrags satsen for flex stiger til det tre dobbelte
Vorherre bevars - en flextumpe, der tror på et liv.........


Som det ser ud nu er man ligeglad med tumperne, det er realkreditten, det drejer sig om. Eller rettere den fast forrentede konvertible annuitet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe. Empty Sv: Som jeg sagde: Det bliver dyrt at være flextumpe.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum