Hvad var det, jeg sagde!
2 deltagere
Side 1 af 1
Hvad var det, jeg sagde!
Denne gang er det Nordea!
Både bankens hjemmeside og netbanken er nede.
Nordeas hjemmeside nordea.dk og bankens netbank er nede. Det skriver Børsen Finans.
"Vi arbejder på at løse problemet, men lige nu kan man ikke komme på netbank, fordi hovedsiden er nede," siger Bjarne Christiansen fra Nordeas presseafdeling.
Nordeas hjemmeside har det meste af fredagen været utilgængelig, men der var oprettet en nødside, så bankens kunder kunne komme på netbank.
Men nødsiden gik også ned.
Børsen Finans skriver, at Nordea undersøge, hvad årsagen er til nedbruddet af hjemmesiden, som nødvendigvis ikke skyldes de mange besøgende.
Både bankens hjemmeside og netbanken er nede.
Nordeas hjemmeside nordea.dk og bankens netbank er nede. Det skriver Børsen Finans.
"Vi arbejder på at løse problemet, men lige nu kan man ikke komme på netbank, fordi hovedsiden er nede," siger Bjarne Christiansen fra Nordeas presseafdeling.
Nordeas hjemmeside har det meste af fredagen været utilgængelig, men der var oprettet en nødside, så bankens kunder kunne komme på netbank.
Men nødsiden gik også ned.
Børsen Finans skriver, at Nordea undersøge, hvad årsagen er til nedbruddet af hjemmesiden, som nødvendigvis ikke skyldes de mange besøgende.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Hvad var det, jeg sagde!
Som i sidste år Danske Bank?
Kunne ikke lige lade være med at tjekke, men min løn er gået ind i dag - min arbejdsgiver har Nordea som pengeinstitut.
Gad vide om Nordea kommer til at savne den halve milliard vi skal sende til hovedkontoret på den anden side af Atlanten (køb af konkurrent)
Kunne ikke lige lade være med at tjekke, men min løn er gået ind i dag - min arbejdsgiver har Nordea som pengeinstitut.
Gad vide om Nordea kommer til at savne den halve milliard vi skal sende til hovedkontoret på den anden side af Atlanten (køb af konkurrent)
Smedegade- Antal indlæg : 84
Sv: Hvad var det, jeg sagde!
Netop - sidste bankdag i måneden SKAL alle udbetalinger ultimo forligge i Nationalbanken, hvad Nordea (som Danske Bank sidste år) naturligvis ikke har gjort, hvorfor man klasker Dankortene.Smedegade skrev:Som i sidste år Danske Bank?
Klogt; men det har man været forberedt på.
Hvilken konkurrent tænker Du på?
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|