Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad var det, jeg sagde!

2 deltagere

Go down

Hvad var det, jeg sagde! Empty Hvad var det, jeg sagde!

Indlæg af Thomas Fre Dec 28, 2012 11:27 pm

Denne gang er det Nordea!

Både bankens hjemmeside og netbanken er nede.

Nordeas hjemmeside nordea.dk og bankens netbank er nede. Det skriver Børsen Finans.

"Vi arbejder på at løse problemet, men lige nu kan man ikke komme på netbank, fordi hovedsiden er nede," siger Bjarne Christiansen fra Nordeas presseafdeling.

Nordeas hjemmeside har det meste af fredagen været utilgængelig, men der var oprettet en nødside, så bankens kunder kunne komme på netbank.

Men nødsiden gik også ned.

Børsen Finans skriver, at Nordea undersøge, hvad årsagen er til nedbruddet af hjemmesiden, som nødvendigvis ikke skyldes de mange besøgende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Tilbage til toppen Go down

Hvad var det, jeg sagde! Empty Sv: Hvad var det, jeg sagde!

Indlæg af Smedegade Fre Dec 28, 2012 11:58 pm

Som i sidste år Danske Bank?

Kunne ikke lige lade være med at tjekke, men min løn er gået ind i dag - min arbejdsgiver har Nordea som pengeinstitut.

Gad vide om Nordea kommer til at savne den halve milliard vi skal sende til hovedkontoret på den anden side af Atlanten (køb af konkurrent)

Smedegade

Antal indlæg : 84

Indlæg af Thomas Lør Dec 29, 2012 1:16 am

Smedegade skrev:Som i sidste år Danske Bank?
Netop - sidste bankdag i måneden SKAL alle udbetalinger ultimo forligge i Nationalbanken, hvad Nordea (som Danske Bank sidste år) naturligvis ikke har gjort, hvorfor man klasker Dankortene.

Kunne ikke lige lade være med at tjekke, men min løn er gået ind i dag - min arbejdsgiver har Nordea som pengeinstitut.
Klogt; men det har man været forberedt på.

Gad vide om Nordea kommer til at savne den halve milliard vi skal sende til hovedkontoret på den anden side af Atlanten (køb af konkurrent)
Hvilken konkurrent tænker Du på?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum