Kan eksportsucces fra Tyskland overføres til Danmark
3 deltagere
Side 1 af 1
Kan eksportsucces fra Tyskland overføres til Danmark
Et stigende antal tyskere søger et-værelse med og uden låg i Østeuropa.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Sv: Kan eksportsucces fra Tyskland overføres til Danmark
Det skal nok komme.klogeaage 35 skrev:
Thomas- Antal indlæg : 34594
De ældre burde være uddøende
Thomas skrev:Det skal nok komme.klogeaage 35 skrev:
Men det er sgu de 25-64 årige kommende bolig"ejere" på blå linie der er de udsatte
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:Thomas skrev:Det skal nok komme.klogeaage 35 skrev:
Men det er sgu de 25-64 årige kommende bolig"ejere" på blå linie der er de udsatte
Jeg tvivler! Det er det sidste år man koster penge. Det sidste år er som bekendt det sidste år - uanset man bliver 70 eller 90.
Thomas skrev:Jeg tvivler! Det er det sidste år man koster penge. Det sidste år er som bekendt det sidste år - uanset man bliver 70 eller 90.
Jeg tænkte netop på dette, et af dine standard udsagn. Men artiklen siger jo at en gammel koster 23.000 kroner om måneden - altså når de er på plejehjem. Det er de selvfølgelig også ofte først til sidst. Men så skal vi vel udvide den til de sidste 2 år?
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Det eneste sted, det eventuelt kunne svare sig ville være i Hovedstaden og der ikke nogen videre mangel på plejehjemspladser.peter777 skrev:Thomas skrev:Jeg tvivler! Det er det sidste år man koster penge. Det sidste år er som bekendt det sidste år - uanset man bliver 70 eller 90.
Jeg tænkte netop på dette, et af dine standard udsagn. Men artiklen siger jo at en gammel koster 23.000 kroner om måneden - altså når de er på plejehjem. Det er de selvfølgelig også ofte først til sidst. Men så skal vi vel udvide den til de sidste 2 år?
Den anden ting er de beskyttede boliger som, som der er rimelig med. Ellers kører man bare med hjemmehjælp indtil det er for sent - det er det almindeligste.
Lignende emner
» Danmarks støtte til Ukraine.
» Der bliver nogle skattesvindlere
» Coronavirus i selvsving ?
» USA og Sverrig.
» Iran og Seks EU-lande med Danmark i spidsen – Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Holland og Belgien
» Der bliver nogle skattesvindlere
» Coronavirus i selvsving ?
» USA og Sverrig.
» Iran og Seks EU-lande med Danmark i spidsen – Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Holland og Belgien
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum