Sikke mange bankansatte man kan finde
2 deltagere
Side 1 af 1
Sikke mange bankansatte man kan finde
Jeg mener:
Send bare en stak sedler gennem maskinen - så har man forbryderne!
Thomas- Antal indlæg : 34594
Eller revisorer?
Thomas skrev:Jeg mener:
Tænk hvis regnskaber fik nogen forbindelse med virkeligheden?
Mon ikke de andre EU lande følger efter: Men hva' det er jo en mulighed for at smide svenskere ud.....
Sv: Sikke mange bankansatte man kan finde
Jeg synes squ' det er i orden at man får ramt på McDonalds og Starbuck m.fl.
Der er tale om uvederhæftige foretagner der benytter sig af det jeg kalder snyd, til at udkonkurrere alt og alle, særligt dem der betaler deres skat.
Ydermere, I stedet for at lege med på legen om mere og mere udførlige snyderier, så forslår jeg en ud af to fremgangsmåder (eller begge).
Skatteligning: Udfra omsætningen og estimeret profitgrad, vurderer "kongens foged" skatten.
American-sized penalities: Altså, straffe så groteske at det ikke kan betale sig at snyde.
Der er tale om uvederhæftige foretagner der benytter sig af det jeg kalder snyd, til at udkonkurrere alt og alle, særligt dem der betaler deres skat.
Ydermere, I stedet for at lege med på legen om mere og mere udførlige snyderier, så forslår jeg en ud af to fremgangsmåder (eller begge).
Skatteligning: Udfra omsætningen og estimeret profitgrad, vurderer "kongens foged" skatten.
American-sized penalities: Altså, straffe så groteske at det ikke kan betale sig at snyde.
Sv: Sikke mange bankansatte man kan finde
Vejen fremad er mere effektiv kontrol.Jomsviking skrev:Jeg synes squ' det er i orden at man får ramt på McDonalds og Starbuck m.fl.
Lignende emner
» Sikke en fest - DR lige nu
» Der ER en bund i boligpriserne
» DR Dokumentaren Sikke Tømmermænd, der sendes på DR1 i aften kl. 20.40.
» Flere begår selvmord.
» Bankansatte er stressede.
» Der ER en bund i boligpriserne
» DR Dokumentaren Sikke Tømmermænd, der sendes på DR1 i aften kl. 20.40.
» Flere begår selvmord.
» Bankansatte er stressede.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum