Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg forstår Søvndal

Go down

Jeg forstår Søvndal Empty Jeg forstår Søvndal

Indlæg af Thomas Man Dec 10, 2012 11:09 pm

Nu falder skidtet nemlig sammen

Det står jo rimelig klart at "børnebanden" kun havde til formål at lade sig fjernstyre af gamle landsforrædere, der ikke selv ville kunne komme til at sidde på magten. Man havde brug for "børnebanden" til at tiltrække nye vælgergrupper: Det blev så enten sure socialdemokrater fra Auken fløjen eller repræsentanter fra den kriminelle del af indvandrermiljøet.
"børnebande"="Bjørnebanden" Jeg tror ikke at den bedagede hentydning til Anders And er en tilfældighed, der må ligge noget bag.

"Børnebandens" bagland er ingenlunde tilfredse med at være alibi for gamle kommunister, som de ikke ved noget om, ikke gider høre på - og som i øvrigt tilhører en tid fra før de blev født.

Indtil videre har "børnebanden" tjent sit formål, nemlig at opretholde de magelige og uproduktive stillinger som de gamle kommunister er så afhængige af. Det går nok ikke så forfærdelig meget længere, når man betænker at kommunerne uden modstand har skåret 30.000 SOSU og pædagog stillinger væk. Ingen vil savne en socialrealistisk projektmager med stalinistisk baggrund, som vi så det med Kulturministeren.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum