Det svenske boligmarked
4 deltagere
Side 1 af 1
Det svenske boligmarked
Jeg har et par bekendte som har penge i klemme i et svensk hus. Hvad er forventningen til det svenske boligmarked herinde? Grafen over huspriserne ligner gevaldigt en boble, men er der formildende omstændigheder?
Nærigfryns- Antal indlæg : 184
Sv: Det svenske boligmarked
Nærigfryns skrev:Jeg har et par bekendte som har penge i klemme i et svensk hus. Hvad er forventningen til det svenske boligmarked herinde? Grafen over huspriserne ligner gevaldigt en boble, men er der formildende omstændigheder?
Demografi.
Der kommer 100.000+ "nye" svenskere om året via indvandring. Om de kan købe til nuværende priser (eller må låne med rente) er så noget andet.
Hugaffen- Antal indlæg : 105
Geografisk sted : Københavns Vestegn
Jeg kender ikke omsætningstallene på det svenske boligmarked.Hugaffen skrev:Nærigfryns skrev:Jeg har et par bekendte som har penge i klemme i et svensk hus. Hvad er forventningen til det svenske boligmarked herinde? Grafen over huspriserne ligner gevaldigt en boble, men er der formildende omstændigheder?
Demografi.
Der kommer 100.000+ "nye" svenskere om året via indvandring. Om de kan købe til nuværende priser (eller må låne med rente) er så noget andet.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Hovedparten af de "nye" svenskere er en nettoudgift for resten.
You do the math.
You do the math.
mkof- Antal indlæg : 119
Indvandrere betyder intet på ejerboligmarkedet.mkof skrev:Hovedparten af de "nye" svenskere er en nettoudgift for resten.
You do the math.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|