Bank solgte skandaleramt papir til børn
3 deltagere
Side 1 af 1
Bank solgte skandaleramt papir til børn
"Det havde været noget andet, hvis en far eksempelvis havde ringet til Jyske Bank og spurgt, kan I ikke lige lave et produkt til mine børn, hvor vi spekulerer i rentespændet og gearer 25 gange. Men sådan foregik det ikke. Det var bankens ide og produkt, og det solgte man altså til børn,"
At det så nok alligevel i sidste ende er "Far investorchef", der har købt skidtet, gør ikke Jydske Bank til englebørn
Edit:
He he orker overformynderen at flytte emnet op til Banker, Realkredit og Pensionskasser
At det så nok alligevel i sidste ende er "Far investorchef", der har købt skidtet, gør ikke Jydske Bank til englebørn
Edit:
He he orker overformynderen at flytte emnet op til Banker, Realkredit og Pensionskasser
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Sv: Bank solgte skandaleramt papir til børn
Njraa....klogeaage 35 skrev:"Det havde været noget andet, hvis en far eksempelvis havde ringet til Jyske Bank og spurgt, kan I ikke lige lave et produkt til mine børn, hvor vi spekulerer i rentespændet og gearer 25 gange. Men sådan foregik det ikke. Det var bankens ide og produkt, og det solgte man altså til børn,"
Edit:
Jeg synes det er mere spørgsmålet om Jyske Bank....
Anders Dum er jo ikke ligefrem i vælten....
Thomas- Antal indlæg : 34540
Hvad er egentlig kulturen i sådan en bank, når sådan noget kan ske?
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Bakteriel!peter777 skrev:Hvad er egentlig kulturen i sådan en bank, når sådan noget kan ske?
Alt dette ser jeg blot som præludiet til sørgemarchen, når Anders Dum og Jyske Bank bæres ud.
Alle investorerne i de "smarte" produkter skal miste deres penge - man skal bare have sorteret de naive fra de simpelt grådige.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|