Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?

2 deltagere

Go down

Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn? Empty Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?

Indlæg af Thomas Fre Sep 14, 2012 6:54 pm

Fyret?

Det kan også være, at SF formanden skal være tæt på bankreformen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn? Empty Sv: Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?

Indlæg af Jomsviking Fre Sep 14, 2012 9:47 pm

Nej, nu læser du for meget ind i det og giver Akrag for meget.

Det der foregår er helt lige med den forhandling der pågår når min ældste datter på 5 har fået besked på at dele fredagsslikket med sine søskende: "hvis I nu får den her, får jeg dem her"

Antal indlæg : 1771

Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn? Empty Sv: Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?

Indlæg af Thomas Fre Sep 14, 2012 9:50 pm

Jomsviking skrev:Nej, nu læser du for meget ind i det og giver Akrag for meget.

Det der foregår er helt lige med den forhandling der pågår når min ældste datter på 5 har fået besked på at dele fredagsslikket med sine søskende: "hvis I nu får den her, får jeg dem her"

My mistake!

Når rollatorer kolliderer i en kravlegård, så har man en helt ny definition - af hvad ved jeg så ikke?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Indlæg af Jomsviking Fre Sep 14, 2012 10:05 pm

Det man i hvert fald kan blive enig om:

"En 29 årig kvinde uden nogen som helst forudsætninger er selvfølgelig en åbenbar kandidat til posten som erhvervs- og vækstminister, Selvfølgelig, det handler jo ikke om Danmark, men om politik!"

Antal indlæg : 1771

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum