Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?
2 deltagere
Side 1 af 1
Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?
Fyret?
Det kan også være, at SF formanden skal være tæt på bankreformen.
Det kan også være, at SF formanden skal være tæt på bankreformen.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Sv: Hvad har Danske Bank fundet på Ole Sohn?
Nej, nu læser du for meget ind i det og giver Akrag for meget.
Det der foregår er helt lige med den forhandling der pågår når min ældste datter på 5 har fået besked på at dele fredagsslikket med sine søskende: "hvis I nu får den her, får jeg dem her"
Det der foregår er helt lige med den forhandling der pågår når min ældste datter på 5 har fået besked på at dele fredagsslikket med sine søskende: "hvis I nu får den her, får jeg dem her"
Jomsviking skrev:Nej, nu læser du for meget ind i det og giver Akrag for meget.
My mistake!
Når rollatorer kolliderer i en kravlegård, så har man en helt ny definition - af hvad ved jeg så ikke?
Thomas- Antal indlæg : 34541
Det man i hvert fald kan blive enig om:
"En 29 årig kvinde uden nogen som helst forudsætninger er selvfølgelig en åbenbar kandidat til posten som erhvervs- og vækstminister, Selvfølgelig, det handler jo ikke om Danmark, men om politik!"
"En 29 årig kvinde uden nogen som helst forudsætninger er selvfølgelig en åbenbar kandidat til posten som erhvervs- og vækstminister, Selvfølgelig, det handler jo ikke om Danmark, men om politik!"
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|