Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Valgdatoen

2 deltagere

Go down

Valgdatoen Empty Valgdatoen

Indlæg af Thomas Man Aug 08, 2011 11:06 am

Altid et taknemmeligt emne!

valgdato

Her er jeg i den situation, hvor jeg er enig i konklusionen; men ikke i begrundelsen.

Jeg tror nemlig reelt Løkke har opgivet at danne regering efter et valg - om det kommer en måned før eller senere er nok ikke afgørende.

Problemet vil være, at hvis vi får et septembervalg, så risikerer vi at stå uden regering midt i en valuta mm. krise: Ja vi aner måske end ikke om der er et flertal.
Det kan komme nogle beslutninger, som går ud over, hvad et forretningsministerium kan klare.

Vi har bla. set Belgien i langvarig regeringskrise. En regeringskrise oveni en finanskrise?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Valgdatoen Empty Valgkampen er igang

Indlæg af klogeaage 35 Man Aug 08, 2011 11:17 am

Thomas skrev:Altid et taknemmeligt emne!

valgdato

Her er jeg i den situation, hvor jeg er enig i konklusionen; men ikke i begrundelsen.

Jeg tror nemlig reelt Løkke har opgivet at danne regering efter et valg - om det kommer en måned før eller senere er nok ikke afgørende.

Problemet vil være, at hvis vi får et septembervalg, så risikerer vi at stå uden regering midt i en valuta mm. krise: Ja vi aner måske end ikke om der er et flertal.
Det kan komme nogle beslutninger, som går ud over, hvad et forretningsministerium kan klare.

Vi har bla. set Belgien i langvarig regeringskrise. En regeringskrise oveni en finanskrise?


Og overbudspolitik ??

http://epn.dk/okonomi2/global/article2507828.ece
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Valgdatoen Empty Sv: Valgdatoen

Indlæg af klogeaage 35 Man Aug 08, 2011 11:49 am

Thomas skrev:Altid et taknemmeligt emne!

valgdato

Her er jeg i den situation, hvor jeg er enig i konklusionen; men ikke i begrundelsen.

Jeg tror nemlig reelt Løkke har opgivet at danne regering efter et valg - om det kommer en måned før eller senere er nok ikke afgørende.

Problemet vil være, at hvis vi får et septembervalg, så risikerer vi at stå uden regering midt i en valuta mm. krise: Ja vi aner måske end ikke om der er et flertal.
Det kan komme nogle beslutninger, som går ud over, hvad et forretningsministerium kan klare.

Vi har bla. set Belgien i langvarig regeringskrise. En regeringskrise oveni en finanskrise?

Løkke skal sprænge mønsteret med dårlige økonomiske nyheder. Ellers er det udelukket, at han kan holde statsministerposten

http://www.b.dk/nationalt/thomas-larsen-loekke-skal-skifte-strategi-nu
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Valgdatoen Empty Sv: Valgdatoen

Indlæg af Thomas Man Aug 08, 2011 12:17 pm

Jeg tror simpelthen det er for at sige noget, bare ikke om det væsentlige.
Læg mærke til, at det ikke er hverken Statsministeren eller Helle T, der siger noget - de har nok travlt med alt mulig andet i øjeblikket.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Valgdatoen Empty Sv: Valgdatoen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum