Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri

3 deltagere

Go down

Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri Empty Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri

Indlæg af Cirb Ons Aug 01, 2012 11:46 am

Min 2 årige opfører en tilsvarende pantomine lige nu - jeg har taget hendes sut....

Mvh
Cirb

Antal indlæg : 2353
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri Empty Sv: Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri

Indlæg af Thomas Ons Aug 01, 2012 1:42 pm

Cirb skrev:Min 2 årige opfører en tilsvarende pantomine lige nu - jeg har taget hendes sut....

Mvh
Cirb

Risikoen for at blive til grin skulle de have tænkt på INDEN regnskabsaflæggelsen. Tilsvarende med Ulrikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri Empty Sv: Bank raser: Vi bliver latterliggjort af bryggeri

Indlæg af Cirb Ons Aug 01, 2012 4:22 pm

Okay, det var et uventet twist...

Mvh
Cirb

Sidst rettet af Cirb Ons Aug 01, 2012 4:45 pm, rettet 1 gang

Antal indlæg : 2353
Geografisk sted : Aarhus

Indlæg af SortKaffe Ons Aug 01, 2012 4:36 pm

Cirb skrev:[url=Okay, det var et uventet twist...]http://lokalavisen.dk/anders-foghs-bryggeri-bror-goer-nar-af-danske-banker-/20120731/artikler/307319971/1051[/url]

Mvh
Cirb

Dette helt uacceptable angreb på den kernesunde danske finanssektor må værfe en sag for THSV og Mavse. Hvem tilkalder dem Laughing
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum