PMs og e-mail
4 deltagere
Side 1 af 1
PMs og e-mail
Da forumsoftwaren og vores host har sine begrænsninger i forhold til hvor mange PMs man kan have på sin profil her på sitet ( max. 50 i indbox og 25 i sent items ) , har jeg opdateret profil-info siden til også at kunne vise en selvvalgt privat e-mail adresse som man kan anføre her hvis man ønsker det.
En del brugere har allerede oprettet nye e-mail konti til formålet på Gmail og jeg vil da gerne videregive forslaget.
Opret en Gmail konto med syntaksen <dit økonomidebatten-brugernavn>.<okonomidebatten>@gmail.com -
Dette er bare et forslag - man kan bruge en hvilken som helst e-mail adresse, men denne metode er dejlig logisk.
Konsholm - admin
En del brugere har allerede oprettet nye e-mail konti til formålet på Gmail og jeg vil da gerne videregive forslaget.
Opret en Gmail konto med syntaksen <dit økonomidebatten-brugernavn>.<okonomidebatten>@gmail.com -
Dette er bare et forslag - man kan bruge en hvilken som helst e-mail adresse, men denne metode er dejlig logisk.
Konsholm - admin
konsholm- Antal indlæg : 83
Geografisk sted : Happiness
Sv: PMs og e-mail
Tja, det kunne være, at jeg skulle oprette en sådan, da debatten åbenbart "følger" mig, i alt hvad jeg gør, jeg har sagt nej til alt hvad der har med email at gøre, da jeg IKKE vil have mails om min gøren og laden på debatten, ALLIGEVEL får jeg disse svarmails, så snart nogen har lagt et indlæg i en tråd, jeg selv har svaret på, hvilket rent ud sagt er pisseirriterende. Jeg kan ikke rigtigt se nogen steder, hvor man frabeder sig, at økonomidebatten følger med for mig. Jeg har sagt nej til emails vedr svar på indlæg, og jeg har også slettet alle de tråde, debatten mener, jeg "følger", men hvordan undgår jeg at debatten følger nye tråde, bare fordi, jeg har skrevet i dem? Denne overvågning skal jeg kunne frabede mig, men hvor? Og hvis jeg ikke kan frabede mig disse emails, skal jeg meldes ud igen med det samme!
Sidst rettet af huspålandet Tirs Aug 09, 2011 1:12 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Stavefejl)
huspålandet- Antal indlæg : 110
Hmm - det er underligt. Jeg har lige checket din bruger-profil, og alt ser ud at være sat rigtigt op, så du ikke får disse mails hele tiden.
Jeg har prøvet at ændre lidt og så save. Giv lige lyd hvis du stadig har problemer.
Mvh - konsholm / Admin
Jeg har prøvet at ændre lidt og så save. Giv lige lyd hvis du stadig har problemer.
Mvh - konsholm / Admin
konsholm- Antal indlæg : 83
Geografisk sted : Happiness
Hus på landet
Det muligt du har forsøgt dette men ellers:
1) Du går ind i din profil (knappen er i bjælken lige under teksten "Økonomidebatten".)
2) Du går så ind under "Indstillinger" - 2. Faneblad
3) Der er dér en halv snes ja/nej knapper. Du siger ja/nej efter smag (NEJ de er ikke helt logiske). HUSK at trykke på "udfør" inden du går videre.
4) Du går igen ind i din profil.
5) Denne gang tager du fanebladet "Topic(s) being watched"
6) Hvis der skulle være nogen der, så krydser du dem af i boksene til højre - og trykker på "Stop watching the selected topics".
7) Så trykker du på opdater.
Dette forum er en hyldevare. Disse emails er fortrinsvis til fora, der har - måske - 5 besøgende om måneden, der kan det være meget rart.
Det er et hobby forum, så vi bruger økonomi-løsningen fra Netto.
1) Du går ind i din profil (knappen er i bjælken lige under teksten "Økonomidebatten".)
2) Du går så ind under "Indstillinger" - 2. Faneblad
3) Der er dér en halv snes ja/nej knapper. Du siger ja/nej efter smag (NEJ de er ikke helt logiske). HUSK at trykke på "udfør" inden du går videre.
4) Du går igen ind i din profil.
5) Denne gang tager du fanebladet "Topic(s) being watched"
6) Hvis der skulle være nogen der, så krydser du dem af i boksene til højre - og trykker på "Stop watching the selected topics".
7) Så trykker du på opdater.
Dette forum er en hyldevare. Disse emails er fortrinsvis til fora, der har - måske - 5 besøgende om måneden, der kan det være meget rart.
Det er et hobby forum, så vi bruger økonomi-løsningen fra Netto.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Hej Konsholm og Thomas, Thomas, har gjort alt, hvad du foreslog undtagen Topics being watched, jo det gjorde jeg også, men var ikke sikker på, at nye topics ikke ville blive watched, derfor spurgte jeg admin. Konsholm, jeg kan nu konstatere, at nye topics ikke bliver watched, jeg synes dog, at det er en funktion, men burde kunne TILMELDE sig, ikke en man skal AFMELDE sig, det er IKKE noget, man bliver oplyst om, når man tilmelder sig økonomidebatten. Det burde være et tilvalg, ikke en "tvang".
Nu havde jeg problemet IGEN, jeg vil IKKE have at resten af min husstand får besked om min gørenogladen på nettet, men øjensynligt fordi, det er lang tid siden, så fordi, jeg får svar på et enkelt indlæg, så får jeg straks en mail på trods af, jeg tidligere har frabedt mig den slags. Når man fraklikker sig den slags bør det være permanent indtil man selv tilvælger sig det! Så fat det dog!!! Økonomidebatten skal kraftedeme ikke styre ens mailkorrespondance!!!!
Kan det evt. hjælpe at slette profilen? og så oprette en ny - uden tilvalg?huspålandet skrev:Nu havde jeg problemet IGEN, jeg vil IKKE have at resten af min husstand får besked om min gørenogladen på nettet, men øjensynligt fordi, det er lang tid siden, så fordi, jeg får svar på et enkelt indlæg, så får jeg straks en mail på trods af, jeg tidligere har frabedt mig den slags. Når man fraklikker sig den slags bør det være permanent indtil man selv tilvælger sig det! Så fat det dog!!! Økonomidebatten skal kraftedeme ikke styre ens mailkorrespondance!!!!
Thomas- Antal indlæg : 34541
check her: http://help.forumotion.com/t102877-emails-evertime-someone-replys
og gå så ind på din profil --> topics being watched --> slet alle.
Derudover så er der også noget som du kan deaktivere i din profil. Det står i dette topic. Mere kan der ikke gøres. God fornøjelse.
og gå så ind på din profil --> topics being watched --> slet alle.
Derudover så er der også noget som du kan deaktivere i din profil. Det står i dette topic. Mere kan der ikke gøres. God fornøjelse.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum