Folk tror os ikke over en dørtærskel
4 deltagere
Side 1 af 1
Folk tror os ikke over en dørtærskel
For at genvinde danskernes tillid skal bankverdenen gå bodsgang og erkende sin hovedrolle i den dybe finansielle krise. Det mener formanden for Lokale Pengeinstitutter, Claus E. Petersen, der repræsenterer godt 75 danske banker .
Bankerne bærer hovedansvaret for krisen, og det er nødvendigt at erkende for at genvinde befolkningens tillid.
og
Det bunder blandt andet i de mange gange, bankchefer pure har afvist, at der skulle være problemer i butikken, for så at være nødt til at få staten ind som redningsmand i næste øjeblik
Bankerne bærer hovedansvaret for krisen, og det er nødvendigt at erkende for at genvinde befolkningens tillid.
og
Det bunder blandt andet i de mange gange, bankchefer pure har afvist, at der skulle være problemer i butikken, for så at være nødt til at få staten ind som redningsmand i næste øjeblik
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Sv: Folk tror os ikke over en dørtærskel
klogeaage 35 skrev:For at genvinde danskernes tillid skal bankverdenen gå bodsgang og erkende sin hovedrolle i den dybe finansielle krise. Det mener formanden for Lokale Pengeinstitutter, Claus E. Petersen, der repræsenterer godt 75 danske banker .
og
Det resultat kunne jeg godt have fortalt dem for 5 år siden - og jeg gjorde det. Men.....
Thomas- Antal indlæg : 34540
Tjaaa....
Nu er det her jo pænt sted, så jeg nøjes med et link
Men jeg tror faktisk manden har fornemmet lidt hvad der rører sig folkedybet
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Cirb skrev:Tjaaa....
Mvh
Cirb
Njarh Ikke helt enig - Fantasten som klager over, at han har mistet 2,2 millioner i friværdi, burde dælme også serviceres af et par tunge negerdrenge
SimpleMind- Antal indlæg : 276
Ja, der er en del der har troet på deres egen dejlighed.SimpleMind skrev:Cirb skrev:Tjaaa....
Mvh
Cirb
Njarh Ikke helt enig - Fantasten som klager over, at han har mistet 2,2 millioner i friværdi, burde dælme også serviceres af et par tunge negerdrenge
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|