Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bankoprydder til kritikere: Narrehatte

3 deltagere

Go down

Bankoprydder til kritikere: Narrehatte Empty Bankoprydder til kritikere: Narrehatte

Indlæg af Gorrion Tors Jun 28, 2012 8:39 pm

http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4736738.ece

Her kunne jeg godt sige et eller andet, men tror jeg lader det ligge foreløbig. (Absolut ikke i finansielt stabilitets favør, kan jeg dog pointere)

Men hatten af for et sprogbrug almindelige dødelige kan forholde sig til....Narrehatte...hehe.

Godt det snart er festival tid cheers drunken
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449

Tilbage til toppen Go down

Bankoprydder til kritikere: Narrehatte Empty Sv: Bankoprydder til kritikere: Narrehatte

Indlæg af Thomas Tors Jun 28, 2012 8:56 pm

Gorrion skrev:http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4736738.ece

Her kunne jeg godt sige et eller andet, men tror jeg lader det ligge foreløbig. (Absolut ikke i finansielt stabilitets favør, kan jeg dog pointere)

Men hatten af for et sprogbrug almindelige dødelige kan forholde sig til....Narrehatte...hehe.

Godt det snart er festival tid cheers drunken

Jamen Kruse har ret!
At lukke sådan nogle gennem forkludrede sager ned tager oceaner af tid. Alene det at høre på søforklaringer.
Det, der er så karakteristisk ved de her sager er, at de er så filtret ind i hinanden og alt muligt.
Man skal pløje sig igennem mapper af rodede skattebilag, kontoudtog, små gule sedler og guderne ved hvad.

Det er så i øvrigt også mit indtryk, at de ansatte ryger ud i takt med, at man får lukket sager og konsolideret dem - vi er jo nede og tale CPR-nr niveau - og der er en del af de CPR. nr., der ikke er specielt samarbejdsvillige.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Bankoprydder til kritikere: Narrehatte Empty Sv: Bankoprydder til kritikere: Narrehatte

Indlæg af Plyds Tors Jun 28, 2012 11:55 pm

Kruse i citat:

»Byg jeres vurdering på, hvad I selv følger med i, og lyt til dem, der har forstand på det. Jeg kan ikke sige, om vi har været 25 for meget eller 50 for lidt. Det er der ingen, der kan sige noget om, for du kan ikke sammenligne Finansiel Stabilitet med noget som helst andet. At sige, at det er kommet ud af kontrol, er brødnid og dumhed i koncentreret form,« siger Henning Kruse Petersen.

Så er bankerne da karakteriseret korrekt for en gangs skyld:

dumhed i koncentreret form
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum