Bankoprydder til kritikere: Narrehatte
3 deltagere
Side 1 af 1
Bankoprydder til kritikere: Narrehatte
http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4736738.ece
Her kunne jeg godt sige et eller andet, men tror jeg lader det ligge foreløbig. (Absolut ikke i finansielt stabilitets favør, kan jeg dog pointere)
Men hatten af for et sprogbrug almindelige dødelige kan forholde sig til....Narrehatte...hehe.
Godt det snart er festival tid
Her kunne jeg godt sige et eller andet, men tror jeg lader det ligge foreløbig. (Absolut ikke i finansielt stabilitets favør, kan jeg dog pointere)
Men hatten af for et sprogbrug almindelige dødelige kan forholde sig til....Narrehatte...hehe.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Bankoprydder til kritikere: Narrehatte
Gorrion skrev:http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4736738.ece
Jamen Kruse har ret!
At lukke sådan nogle gennem forkludrede sager ned tager oceaner af tid. Alene det at høre på søforklaringer.
Det, der er så karakteristisk ved de her sager er, at de er så filtret ind i hinanden og alt muligt.
Man skal pløje sig igennem mapper af rodede skattebilag, kontoudtog, små gule sedler og guderne ved hvad.
Det er så i øvrigt også mit indtryk, at de ansatte ryger ud i takt med, at man får lukket sager og konsolideret dem - vi er jo nede og tale CPR-nr niveau - og der er en del af de CPR. nr., der ikke er specielt samarbejdsvillige.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Bankoprydder til kritikere: Narrehatte
Kruse i citat:
»Byg jeres vurdering på, hvad I selv følger med i, og lyt til dem, der har forstand på det. Jeg kan ikke sige, om vi har været 25 for meget eller 50 for lidt. Det er der ingen, der kan sige noget om, for du kan ikke sammenligne Finansiel Stabilitet med noget som helst andet. At sige, at det er kommet ud af kontrol, er brødnid og dumhed i koncentreret form,« siger Henning Kruse Petersen.
Så er bankerne da karakteriseret korrekt for en gangs skyld:
dumhed i koncentreret form
»Byg jeres vurdering på, hvad I selv følger med i, og lyt til dem, der har forstand på det. Jeg kan ikke sige, om vi har været 25 for meget eller 50 for lidt. Det er der ingen, der kan sige noget om, for du kan ikke sammenligne Finansiel Stabilitet med noget som helst andet. At sige, at det er kommet ud af kontrol, er brødnid og dumhed i koncentreret form,« siger Henning Kruse Petersen.
Så er bankerne da karakteriseret korrekt for en gangs skyld:
dumhed i koncentreret form
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|