He He
+3
Thomas
peter777
klogeaage 35
7 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: He He
Thomas skrev:klogeaage 35 skrev:Tror thsv netbetjent er flyttet helt ind på Bds kontor,hun har mere magt end som så.
Fået "KURVEN" hængt op på væggen! Med en lille blomst ved....
LOL!
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
haha, nu er thsv så gået i flæsket på HenrikSjælland: http://www.boligdebatten.dk/generelt/15120-nye-salgsprisdata-modtaget-8.html#post236096 I mangel på ordentlige modstandere.
Nå men, det underbygger faktisk også min tro på at thsv ikke rigtig er en bankmedarbejder, men bare en boligejer, som har brug for en eller anden interesse at kaste sig over, og det blev så boligdebatten.
Nå men, det underbygger faktisk også min tro på at thsv ikke rigtig er en bankmedarbejder, men bare en boligejer, som har brug for en eller anden interesse at kaste sig over, og det blev så boligdebatten.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
peter777 skrev:haha, nu er thsv så gået i flæsket på HenrikSjælland: http://www.boligdebatten.dk/generelt/15120-nye-salgsprisdata-modtaget-8.html#post236096 I mangel på ordentlige modstandere.
Det er da kun godt. (måske er en bankmedarbejder emeritus - evt. boligindretningsarkitekt?)
Så vil det jo vise sig, hvem det er, der laver balladen.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Hold da op
Der er 30 registrede brugere, der har været herinde på en søndag formiddag.
Det må kunne mærkes på Søndags Berlingerens omsætning!
Thomas skrev:Der er 30 registrede brugere, der har været herinde på en søndag formiddag.
Med den skrivekrampe du har, så må du da kunne klare deres kryds og tværs på 5 minutter !
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Noget, jeg kan takke min - forlængst afdøde - faster for, hun ernærede sig i studietiden som folketingsstenograf og underviser i maskinskrivning. En sommerferie som teenager har sat sig varige spor. Største problem er at y og z er byttet om på tyske tastaturer.peter777 skrev:Thomas skrev:Der er 30 registrede brugere, der har været herinde på en søndag formiddag.
Med den skrivekrampe du har, så må du da kunne klare deres kryds og tværs på 5 minutter !
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum