Essex gruppen
Side 1 af 1
Essex gruppen
UBS
At det vil bringe RD og BRF ud af den klemhærke - det er en ting: Det vil så nok også betyde, at BRF's Danske Bank lån i Nationalbanken kan nedbringes.
At spradebasserne får et gok i nødden, det lå ligesom i kortene.
Men hvorfor fanden UBS skulle være interesseret i den platugle - det melder historien ikke noget om - ej heller på hvilke betingelser de klamme flextumpesiloer handles på.
Som jeg husker det var bogført værdi af Essex gruppen 10 mia. - nu handles den til 6,6 mia.
Det er nok lige i underkanten af en forsvarlig nedskrivning.
Men den har således været overbelånt med 50%.
Det er så hvad det er; men jeg har ikke hørt noget til 2. og 3. største gordiske knude på nominelt 9 og 8 mia. hhv.
At det vil bringe RD og BRF ud af den klemhærke - det er en ting: Det vil så nok også betyde, at BRF's Danske Bank lån i Nationalbanken kan nedbringes.
At spradebasserne får et gok i nødden, det lå ligesom i kortene.
Men hvorfor fanden UBS skulle være interesseret i den platugle - det melder historien ikke noget om - ej heller på hvilke betingelser de klamme flextumpesiloer handles på.
Som jeg husker det var bogført værdi af Essex gruppen 10 mia. - nu handles den til 6,6 mia.
Det er nok lige i underkanten af en forsvarlig nedskrivning.
Men den har således været overbelånt med 50%.
Det er så hvad det er; men jeg har ikke hørt noget til 2. og 3. største gordiske knude på nominelt 9 og 8 mia. hhv.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Så skal en platugle i spjældet.
Peter Halvorsen i fængsel
Hed det dengang.
Det forholdsvis beskedne beløb på 2 mio. kr. er i sammenhængen mindre væsentligt. Det gør, at et ansvar er placeret; men at banksvinene ikke får mere.
UBS, som bl.a. tiltænker Essex-stifteren Peter Halvorsen en central rolle i ejendomsselskabet fremover, hvis det lykkes dem at overtage virksomheden
Hed det dengang.
Det forholdsvis beskedne beløb på 2 mio. kr. er i sammenhængen mindre væsentligt. Det gør, at et ansvar er placeret; men at banksvinene ikke får mere.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Engsø gruppen
» Så er Engsø gruppen mm. gået konkurs.
» Sjælsø Gruppen skal refinansiere milliardgæld
» Omringelserne i Ukraine.
» PKA køber 107 nyopførte lejligheder på Islands Brygge af FB Gruppen. (2013)
» Så er Engsø gruppen mm. gået konkurs.
» Sjælsø Gruppen skal refinansiere milliardgæld
» Omringelserne i Ukraine.
» PKA køber 107 nyopførte lejligheder på Islands Brygge af FB Gruppen. (2013)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum