Bolig i udlandet
+2
Thomas
BoligUdland.dk
6 deltagere
Side 1 af 1
Bolig i udlandet
Hej derude
Jeg vil høre om der er nogen af jer der ejer en feriebolig i udlandet?
Hvis ja, så vil jeg meget gerne tale med jer.
Vi er ved at lave en nyhedsserie i BoligUdland.dk regi, hvor vi vil interviewe danskere der har købt bolig i udlandet om hvorvidt de er glade for deres køb, hvor de har købt, m.m
Hvis I har lyst til at deltage, så kontakt mig venligst på info@boligudland.dk
Jeg glæder mig til at høre fra jer
Med venlig hilsen
Mikael Danielsen
Partner
http://www.boligudland.dk
Vi er ved at lave en nyhedsserie i BoligUdland.dk regi, hvor vi vil interviewe danskere der har købt bolig i udlandet om hvorvidt de er glade for deres køb, hvor de har købt, m.m
Med venlig hilsen
Mikael Danielsen
Partner
BoligUdland.dk- Antal indlæg : 8
Sv: Bolig i udlandet
BoligUdland.dk skrev:Hej derude
Med venlig hilsen
Mikael Danielsen
Partner
Jeg tror ikke dette er et godt annoncemedie.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Hej Mikael, hvem er dine samarbejdspartnere? Kunne nok godt finde på at købe en feriebolig i Spanien, når boblen er punkteret dernede og Pesetas devalueret.
Lars_HH- Antal indlæg : 954
hej lars
tak for svar
vi har mange forskellige kontakter i spanien
Du kan finde dem her:
http://www.boligudland.dk/maegler.php
vi er dog ved at rydde op i listen da en del over det sidste år er gået konkurs
Personligt har jeg gode erfaringer med folkene fra
http://www.tmdanmark.dk/velkommen.aspx
De er seriøse
Du er altid velkommen til at skrive hvis du vil have vores besyv på noget
God weekend
tak for svar
Du kan finde dem her:
De er seriøse
God weekend
BoligUdland.dk skrev:hej lars
tak for svar
Du kan finde dem her:
De er seriøse
God weekend
Jeg tror tror ikke du er seriøs.
hej thomas
det må du selv om
God weekend
det må du selv om
God weekend
BoligUdland.dk skrev:hej thomas
det må du selv om
God weekend
Jeg har prøvet at fortælle dig, at dette ikke er et annonce medie.
Som jeg læser Lars HH - et kan så være forkert, så mener han også du er en klaphat.
Hvis jeg ellers har fulgt med, så er det Lars HH vil, det er at have en større hacienda på Costa del Sol - forærende altså - og naturligvis med tjenestefolk - og INGEN svenskere i miles omkreds.
Farvel - og gid du må knække nakken, Platugle!
hej thomas
Godt ord igen...
jeg ved skam godt det ikke er et annoncemedie og jeg læser ikke hans indlæg på samme måde som dig
Men kan da tage fejl
kan nu se at du thomas tilsyneladende er redaktør og hvis dette er tonen overfor dine brugere , så held og lykke i fremtiden
God aften
Godt ord igen...
jeg ved skam godt det ikke er et annoncemedie og jeg læser ikke hans indlæg på samme måde som dig
Men kan da tage fejl
kan nu se at du thomas tilsyneladende er redaktør og hvis dette er tonen overfor dine brugere , så held og lykke i fremtiden
God aften
BoligUdland.dk skrev:hej thomas
Godt ord igen...
Men kan da tage fejl
God aften
Jo tak. Men ser du, vi anser din slags for hørende under skadedyrsbestemmelserne i dyreværnsloven.
Jomsviking- Antal indlæg : 1771
Det er fint - det er noteret og hvis det er holdningen - det hverken kan eller vil jeg gøre noget ved
Det tager jeg til mig men det var nu ikke meningen - ville bare gerne i dialog med ejere af boliger i udlandet til en artikelserie
God aften
Det tager jeg til mig men det var nu ikke meningen - ville bare gerne i dialog med ejere af boliger i udlandet til en artikelserie
God aften
BoligUdland.dk skrev:Det er fint - det er noteret og hvis det er holdningen - det hverken kan eller vil jeg gøre noget ved
God aften
Overhovedet ikke godt ord igen.
Jeg tror ikke et øjeblik på din "artikelserie".
Kan i ikke bare lade den stakkels mand være i fred med hans artikelserie - og lade Lars HH svare hvad han måtte finde nødvendigt ??
Ingen grund til mudderkastning her.
Konsholm - admin
Konsholm - admin
konsholm- Antal indlæg : 83
Geografisk sted : Happiness
konsholm skrev:Kan i ikke bare lade den stakkels mand være i fred med hans artikelserie - og lade Lars HH svare hvad han måtte finde nødvendigt ??
Konsholm - admin
Fint nok.
Thomas forstod mit svar korrekt mht. boligstørrelse, tjenestefolk og ingen svenskere
Men jeg synes også vi skal have en god tone og har intet imod lidt reklame for boliger i Spanien. Faktisk synes jeg at udviklingen er superspændende dernede.
Men jeg synes også vi skal have en god tone og har intet imod lidt reklame for boliger i Spanien. Faktisk synes jeg at udviklingen er superspændende dernede.
Lars_HH skrev:Thomas forstod mit svar korrekt mht. boligstørrelse, tjenestefolk og ingen svenskere
Jeg tror godt du kan glemme det. Det vil om noget blive låst fast i insolvens - ikke alene den spanske; men nok så meget alle de udlændinge, der har købt.
Jeg taler i 2020 Thomas, købt kontant. Ja, insolvens garanteret men dejligt vejr Og som du selv skriver ingen svenskere.
man har faktisk set de første spæde tegn på at markedet har sat sig lidt
husk på at priserne de fleste steder er dumpet med + 50 %
og hvis man går efter de tre ord : beliggenhed beliggenhed beliggendhed, så tror jeg faktisk at man er godt dækket ind hvis ens tidshorisont er + 10 år
man bør dog pt købe for nydelsens skyld - ikke investeringens skyld
og hvis man går efter de tre ord : beliggenhed beliggenhed beliggendhed, så tror jeg faktisk at man er godt dækket ind hvis ens tidshorisont er + 10 år
Det var dog utroligt, som Du bliver ved med dine platte mægler reklamer!BoligUdland.dk skrev:man har faktisk set de første spæde tegn på at markedet har sat sig lidt
Det er så direkte i strid med sandheden, det Du udbreder:
Postdeluviale index
Tager man Spanien så er bankerne knækket og efter en kort pause på et års tid fortsætter.
Grækenland udviser det klassiske banksvindel.
"Små spirende skud".
Slår man op på boligudland.dk er det første der sviner skærmen til en reklame fra Nykredit.
Ser man på ejerkredsen bag BoligUdland.dk, så sagde jeg til jer, at DETTE IKKE ER ET VELEGNET REKLAMEMEDIE:
Henrik Mouridsen
Henrik har en baggrund med salg og marketing, men er senere blevet bankuddannet og arbejder på nuværende tidspunkt indenfor den finansielle sektor. Henrik har rejst en del og med baggrund i dette er en stor interesse for boliger i udlandet opstået.
Mikael Danielsen
Mikael er uddannet indenfor den finansielle sektor og har i de senere år beskæftiget sig med salg, marketing og investeringsrådgivning. Mikael har for år tilbage købt et par lejligheder i udlandet, hvilket styrkede hans interesse for boliger i udlandet.
Jeg mente nok jeg kunne kende svinet på gryntet!
Det er ren spamming.
Skal jeg fortsætte?
Det er sidste chance!
jeg deltager da bare i debatten på ligefod med andre
boligudland er ikke mægler - vi er blot en hjemmeside hvor mæglere fra alle lande kan lægge deres boliger op
vi har ingen interesse i de enkelte salg - vi står bare for at formidle kontakt og får ingen provisioner herfra
men jeg har forstået budskabet
held og lykke med debatten allesammen
boligudland er ikke mægler - vi er blot en hjemmeside hvor mæglere fra alle lande kan lægge deres boliger op
vi har ingen interesse i de enkelte salg - vi står bare for at formidle kontakt og får ingen provisioner herfra
BoligUdland.dk skrev:jeg deltager da bare i debatten på ligefod med andre
Nå, da trak du følehornene til dig.
Der er nemlig en stak herinde, der ved lidt om økonomi og boliger - og det er lige fra nationaløkonomi (hvor der er flere, der ved mere end jeg) til at slå søm i!
Jeg ville ønske, at jeg kunne ønske jer held og lykke med BoligUdland.dk; men I er simpelt hen ikke dygtige nok: Det er jo rent og skært ejendomsmæglersludder det i kommer med. Fordi man har siddet ved kassen i en bank, der gik konkurs - så er man altså ikke ekspert på ejendomsmarkedet i Italienske bjerglandsbyer.
Du er ganske enkelt ikke berettiget til at have en mening.
Vi har en del erfaringer med mæglere, der kan være udmærkede mennesker og have et lokalkendskab og vide hvilken tv-pakke den eller hin ejendom har; men vi har fulgt Niels Carstensen og Thomas Torp fra dengang de brægede for Mææææhlerne og nu hvor de er røget igennem den kloak.
Det gør en så usigelig træt med de "ekspert oplysninger", som man i sin visdom udbreder til kendsgerninger.
Men når man så ikke engang er mæhhhler og arbejder med at skaffe kontakt til mæææhlere - det plejer de nu ellers selv at kunne klare (ganske ringe) - så oven i købet GRÆSKE.
Altså hvad er en mægler af græske mæglere?
Beklager! Jeres forretningskoncept er helt, helt galt.
Ja, man kan undre sig over, at sælgere og købere bliver ved med at henvende sig til disse mææææhhhhlere.
Newfido- Antal indlæg : 68
Nu gad jeg ikke engang spørge ham om et ejendomsprisindex for Italien. Jeg kan ikke finde et med handelspriser.Newfido skrev:Ja, man kan undre sig over, at sælgere og købere bliver ved med at henvende sig til disse mææææhhhhlere.
Så vidt jeg umiddelbart kan se er der ikke noget for Spanien før 2007. Jeg ved at matrikuleringen af Grækenland var et EU projekt, som de fik penge til - bla. fordi man udbetalte landbrugsstøtte til ejendomme, der ikke eksisterede.
Det er også fuldstændig håbløst f.eks. at gennemføre en ejendomshandel i Tyrkiet uden en sagfører med lokalkendskab.
Så kommer man herind og har lige pludselig en mening. De deltager jo heller ikke på "normale" vilkår.
Det er et dybt useriøst projekt.
En ting er at enkefru Frederiksen fra Tomme Tønderup får lyst til at høre om hendes nevø nu er blevet snydt og kommer med sin frygt.
Jeg havde egentlig besluttet mig for at lade være med at skrive mere, da det du skriver vist siger mere om dig end om mig.
Jeg kan argumenterer herfra og til Skagen på dine angreb, men har lidt på fornemmelsen at det ikke rigtig trænger ind
Jeg bliver nødt til er pointere at dine personlige angreb kan du komme med direkte til mig. Du har mit tlf nr og mailadresse og jeg ser frem til at høre fra dig
Indtil da vil jeg henvise til det Konsholm skriver om at have en sober debat og vil gerne endnu engang understrege at jeg ingen intentioner havde om at sælge boliger m.m - blot starte en debat om boliger i udlandet da vi løbende skriver lidt nyheder til vores brugere - hvilket til dels må sige at være lykkes
Held og lykke med debatten fremover
Jeg kan argumenterer herfra og til Skagen på dine angreb, men har lidt på fornemmelsen at det ikke rigtig trænger ind
Jeg bliver nødt til er pointere at dine personlige angreb kan du komme med direkte til mig. Du har mit tlf nr og mailadresse og jeg ser frem til at høre fra dig
Indtil da vil jeg henvise til det Konsholm skriver om at have en sober debat og vil gerne endnu engang understrege at jeg ingen intentioner havde om at sælge boliger m.m - blot starte en debat om boliger i udlandet da vi løbende skriver lidt nyheder til vores brugere - hvilket til dels må sige at være lykkes
BoligUdland.dk skrev:Jeg havde egentlig besluttet mig for at lade være med at skrive mere, da det du skriver vist siger mere om dig end om mig.
Jeg synes da du har fået meget at skrive om.
Spainen er PT. midt i et boligmarked sammenbrud: Der er absolut intet der kan holde hånden under det marked.
På udbudssiden har du en fast stigende mængde boliger (tvangs'ere og døde), på efterspørgelsessiden har du en ungdomsarbejdsløshed på 50% eller der omkring, hvilket man må sige reducerer pool'en af førstegangskøbere (de er de eneste der kan netto aftage et hus) da banker/kreditter normalt ikke låner ud til folk der ingen penge har, eller ser ud til at få nogen i en uoverskuelig fremtid.
Og når jeg nu fik nævnt banker/kreditter, så tror jeg at de spanske af slagsen ikke har det så godt, de er nok mest af alt interesseret i at overleve, og resten af Europa håber at det lykkedes da de potentielt kan trække os alle i dybet.
Summa summarum: Thomas' graf der viser et spansk marked der falder som en sten.
Jomsviking- Antal indlæg : 1771
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum