Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bolig i udlandet

+2
Thomas
BoligUdland.dk
6 deltagere

Go down

Bolig i udlandet Empty Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Fre Maj 04, 2012 12:44 am

Hej derude

Jeg vil høre om der er nogen af jer der ejer en feriebolig i udlandet?

Hvis ja, så vil jeg meget gerne tale med jer.

Vi er ved at lave en nyhedsserie i BoligUdland.dk regi, hvor vi vil interviewe danskere der har købt bolig i udlandet om hvorvidt de er glade for deres køb, hvor de har købt, m.m

Hvis I har lyst til at deltage, så kontakt mig venligst på info@boligudland.dk

Jeg glæder mig til at høre fra jer

Med venlig hilsen
Mikael Danielsen
Partner
http://www.boligudland.dk

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Fre Maj 04, 2012 3:49 am

BoligUdland.dk skrev:Hej derude

Jeg vil høre om der er nogen af jer der ejer en feriebolig i udlandet?

Hvis ja, så vil jeg meget gerne tale med jer.

Vi er ved at lave en nyhedsserie i BoligUdland.dk regi, hvor vi vil interviewe danskere der har købt bolig i udlandet om hvorvidt de er glade for deres køb, hvor de har købt, m.m

Hvis I har lyst til at deltage, så kontakt mig venligst på info@boligudland.dk

Jeg glæder mig til at høre fra jer

Med venlig hilsen
Mikael Danielsen
Partner
http://www.boligudland.dk

Jeg tror ikke dette er et godt annoncemedie.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Lars_HH Fre Maj 04, 2012 9:13 am

Hej Mikael, hvem er dine samarbejdspartnere? Kunne nok godt finde på at købe en feriebolig i Spanien, når boblen er punkteret dernede og Pesetas devalueret.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Lør Maj 05, 2012 5:24 pm

hej lars

tak for svar

vi har mange forskellige kontakter i spanien

Du kan finde dem her:
http://www.boligudland.dk/maegler.php

vi er dog ved at rydde op i listen da en del over det sidste år er gået konkurs

Personligt har jeg gode erfaringer med folkene fra
http://www.tmdanmark.dk/velkommen.aspx

De er seriøse

Du er altid velkommen til at skrive hvis du vil have vores besyv på noget

God weekend

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Lør Maj 05, 2012 5:32 pm

BoligUdland.dk skrev:hej lars

tak for svar

vi har mange forskellige kontakter i spanien

Du kan finde dem her:
http://www.boligudland.dk/maegler.php

vi er dog ved at rydde op i listen da en del over det sidste år er gået konkurs

Personligt har jeg gode erfaringer med folkene fra
http://www.tmdanmark.dk/velkommen.aspx

De er seriøse

Du er altid velkommen til at skrive hvis du vil have vores besyv på noget

God weekend

Jeg tror tror ikke du er seriøs.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Lør Maj 05, 2012 5:58 pm

hej thomas

det må du selv om

God weekend

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Lør Maj 05, 2012 7:28 pm

BoligUdland.dk skrev:hej thomas

det må du selv om

God weekend

Jeg har prøvet at fortælle dig, at dette ikke er et annonce medie.
Som jeg læser Lars HH - et kan så være forkert, så mener han også du er en klaphat.
Hvis jeg ellers har fulgt med, så er det Lars HH vil, det er at have en større hacienda på Costa del Sol - forærende altså - og naturligvis med tjenestefolk - og INGEN svenskere i miles omkreds.

Farvel - og gid du må knække nakken, Platugle!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Lør Maj 05, 2012 8:05 pm

hej thomas

Godt ord igen...

jeg ved skam godt det ikke er et annoncemedie og jeg læser ikke hans indlæg på samme måde som dig

Men kan da tage fejl

kan nu se at du thomas tilsyneladende er redaktør og hvis dette er tonen overfor dine brugere , så held og lykke i fremtiden

God aften

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Jomsviking Lør Maj 05, 2012 8:27 pm

BoligUdland.dk skrev:hej thomas

Godt ord igen...

jeg ved skam godt det ikke er et annoncemedie og jeg læser ikke hans indlæg på samme måde som dig

Men kan da tage fejl

kan nu se at du thomas tilsyneladende er redaktør og hvis dette er tonen overfor dine brugere , så held og lykke i fremtiden

God aften

Jo tak. Men ser du, vi anser din slags for hørende under skadedyrsbestemmelserne i dyreværnsloven.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Lør Maj 05, 2012 8:33 pm

Det er fint - det er noteret og hvis det er holdningen - det hverken kan eller vil jeg gøre noget ved

Det tager jeg til mig men det var nu ikke meningen - ville bare gerne i dialog med ejere af boliger i udlandet til en artikelserie

God aften

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Lør Maj 05, 2012 9:03 pm

BoligUdland.dk skrev:Det er fint - det er noteret og hvis det er holdningen - det hverken kan eller vil jeg gøre noget ved

Det tager jeg til mig men det var nu ikke meningen - ville bare gerne i dialog med ejere af boliger i udlandet til en artikelserie

God aften

Overhovedet ikke godt ord igen.
Jeg tror ikke et øjeblik på din "artikelserie".
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af konsholm Lør Maj 05, 2012 9:31 pm

Kan i ikke bare lade den stakkels mand være i fred med hans artikelserie - og lade Lars HH svare hvad han måtte finde nødvendigt ??

Ingen grund til mudderkastning her.

Konsholm - admin

konsholm

Antal indlæg : 83
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Lør Maj 05, 2012 9:58 pm

konsholm skrev:Kan i ikke bare lade den stakkels mand være i fred med hans artikelserie - og lade Lars HH svare hvad han måtte finde nødvendigt ??

Ingen grund til mudderkastning her.

Konsholm - admin

Fint nok.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Lars_HH Lør Maj 05, 2012 10:47 pm

Thomas forstod mit svar korrekt mht. boligstørrelse, tjenestefolk og ingen svenskere Smile

Men jeg synes også vi skal have en god tone og har intet imod lidt reklame for boliger i Spanien. Faktisk synes jeg at udviklingen er superspændende dernede.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Søn Maj 06, 2012 1:43 am

Lars_HH skrev:Thomas forstod mit svar korrekt mht. boligstørrelse, tjenestefolk og ingen svenskere Smile

Men jeg synes også vi skal have en god tone og har intet imod lidt reklame for boliger i Spanien. Faktisk synes jeg at udviklingen er superspændende dernede.

Jeg tror godt du kan glemme det. Det vil om noget blive låst fast i insolvens - ikke alene den spanske; men nok så meget alle de udlændinge, der har købt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Lars_HH Søn Maj 06, 2012 10:07 am

Jeg taler i 2020 Thomas, købt kontant. Ja, insolvens garanteret men dejligt vejr Very Happy Og som du selv skriver ingen svenskere.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Ons Maj 09, 2012 8:54 am

man har faktisk set de første spæde tegn på at markedet har sat sig lidt

husk på at priserne de fleste steder er dumpet med + 50 %

og hvis man går efter de tre ord : beliggenhed beliggenhed beliggendhed, så tror jeg faktisk at man er godt dækket ind hvis ens tidshorisont er + 10 år

man bør dog pt købe for nydelsens skyld - ikke investeringens skyld

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Ons Maj 09, 2012 12:28 pm

BoligUdland.dk skrev:man har faktisk set de første spæde tegn på at markedet har sat sig lidt

husk på at priserne de fleste steder er dumpet med + 50 %

og hvis man går efter de tre ord : beliggenhed beliggenhed beliggendhed, så tror jeg faktisk at man er godt dækket ind hvis ens tidshorisont er + 10 år

man bør dog pt købe for nydelsens skyld - ikke investeringens skyld
Det var dog utroligt, som Du bliver ved med dine platte mægler reklamer!

Det er så direkte i strid med sandheden, det Du udbreder:
Postdeluviale index

Tager man Spanien så er bankerne knækket og efter en kort pause på et års tid fortsætter.

Grækenland udviser det klassiske banksvindel.

"Små spirende skud".

Slår man op på boligudland.dk er det første der sviner skærmen til en reklame fra Nykredit.

Ser man på ejerkredsen bag BoligUdland.dk, så sagde jeg til jer, at DETTE IKKE ER ET VELEGNET REKLAMEMEDIE:

Henrik Mouridsen
Henrik har en baggrund med salg og marketing, men er senere blevet bankuddannet og arbejder på nuværende tidspunkt indenfor den finansielle sektor. Henrik har rejst en del og med baggrund i dette er en stor interesse for boliger i udlandet opstået.
Mikael Danielsen
Mikael er uddannet indenfor den finansielle sektor og har i de senere år beskæftiget sig med salg, marketing og investeringsrådgivning. Mikael har for år tilbage købt et par lejligheder i udlandet, hvilket styrkede hans interesse for boliger i udlandet.

Jeg mente nok jeg kunne kende svinet på gryntet!

Det er ren spamming.

Skal jeg fortsætte?

Det er sidste chance!

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Ons Maj 09, 2012 1:25 pm

jeg deltager da bare i debatten på ligefod med andre

boligudland er ikke mægler - vi er blot en hjemmeside hvor mæglere fra alle lande kan lægge deres boliger op

vi har ingen interesse i de enkelte salg - vi står bare for at formidle kontakt og får ingen provisioner herfra

men jeg har forstået budskabet

held og lykke med debatten allesammen

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Ons Maj 09, 2012 2:24 pm

BoligUdland.dk skrev:jeg deltager da bare i debatten på ligefod med andre

boligudland er ikke mægler - vi er blot en hjemmeside hvor mæglere fra alle lande kan lægge deres boliger op

vi har ingen interesse i de enkelte salg - vi står bare for at formidle kontakt og får ingen provisioner herfra

men jeg har forstået budskabet

held og lykke med debatten allesammen

Nå, da trak du følehornene til dig.

Der er nemlig en stak herinde, der ved lidt om økonomi og boliger - og det er lige fra nationaløkonomi (hvor der er flere, der ved mere end jeg) til at slå søm i!
Jeg ville ønske, at jeg kunne ønske jer held og lykke med BoligUdland.dk; men I er simpelt hen ikke dygtige nok: Det er jo rent og skært ejendomsmæglersludder det i kommer med. Fordi man har siddet ved kassen i en bank, der gik konkurs - så er man altså ikke ekspert på ejendomsmarkedet i Italienske bjerglandsbyer.

Du er ganske enkelt ikke berettiget til at have en mening.

Vi har en del erfaringer med mæglere, der kan være udmærkede mennesker og have et lokalkendskab og vide hvilken tv-pakke den eller hin ejendom har; men vi har fulgt Niels Carstensen og Thomas Torp fra dengang de brægede for Mææææhlerne og nu hvor de er røget igennem den kloak.

Det gør en så usigelig træt med de "ekspert oplysninger", som man i sin visdom udbreder til kendsgerninger.

Men når man så ikke engang er mæhhhler og arbejder med at skaffe kontakt til mæææhlere - det plejer de nu ellers selv at kunne klare (ganske ringe) - så oven i købet GRÆSKE.

Altså hvad er en mægler af græske mæglere?

Beklager! Jeres forretningskoncept er helt, helt galt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Newfido Ons Maj 09, 2012 3:40 pm

Ja, man kan undre sig over, at sælgere og købere bliver ved med at henvende sig til disse mææææhhhhlere.

Newfido

Antal indlæg : 68
Join date : 12/08/11

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Thomas Ons Maj 09, 2012 4:24 pm

Newfido skrev:Ja, man kan undre sig over, at sælgere og købere bliver ved med at henvende sig til disse mææææhhhhlere.
Nu gad jeg ikke engang spørge ham om et ejendomsprisindex for Italien. Jeg kan ikke finde et med handelspriser.
Så vidt jeg umiddelbart kan se er der ikke noget for Spanien før 2007. Jeg ved at matrikuleringen af Grækenland var et EU projekt, som de fik penge til - bla. fordi man udbetalte landbrugsstøtte til ejendomme, der ikke eksisterede.

Det er også fuldstændig håbløst f.eks. at gennemføre en ejendomshandel i Tyrkiet uden en sagfører med lokalkendskab.

Så kommer man herind og har lige pludselig en mening. De deltager jo heller ikke på "normale" vilkår.

Det er et dybt useriøst projekt.

En ting er at enkefru Frederiksen fra Tomme Tønderup får lyst til at høre om hendes nevø nu er blevet snydt og kommer med sin frygt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af BoligUdland.dk Ons Maj 09, 2012 4:41 pm

Jeg havde egentlig besluttet mig for at lade være med at skrive mere, da det du skriver vist siger mere om dig end om mig.

Jeg kan argumenterer herfra og til Skagen på dine angreb, men har lidt på fornemmelsen at det ikke rigtig trænger ind

Jeg bliver nødt til er pointere at dine personlige angreb kan du komme med direkte til mig. Du har mit tlf nr og mailadresse og jeg ser frem til at høre fra dig

Indtil da vil jeg henvise til det Konsholm skriver om at have en sober debat og vil gerne endnu engang understrege at jeg ingen intentioner havde om at sælge boliger m.m - blot starte en debat om boliger i udlandet da vi løbende skriver lidt nyheder til vores brugere - hvilket til dels må sige at være lykkes

Held og lykke med debatten fremover

BoligUdland.dk

Antal indlæg : 8
Join date : 04/05/12

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Jomsviking Ons Maj 09, 2012 5:04 pm

BoligUdland.dk skrev:Jeg havde egentlig besluttet mig for at lade være med at skrive mere, da det du skriver vist siger mere om dig end om mig.

Jeg kan argumenterer herfra og til Skagen på dine angreb, men har lidt på fornemmelsen at det ikke rigtig trænger ind

Jeg bliver nødt til er pointere at dine personlige angreb kan du komme med direkte til mig. Du har mit tlf nr og mailadresse og jeg ser frem til at høre fra dig

Indtil da vil jeg henvise til det Konsholm skriver om at have en sober debat og vil gerne endnu engang understrege at jeg ingen intentioner havde om at sælge boliger m.m - blot starte en debat om boliger i udlandet da vi løbende skriver lidt nyheder til vores brugere - hvilket til dels må sige at være lykkes

Held og lykke med debatten fremover

Jeg synes da du har fået meget at skrive om.

Spainen er PT. midt i et boligmarked sammenbrud: Der er absolut intet der kan holde hånden under det marked.
På udbudssiden har du en fast stigende mængde boliger (tvangs'ere og døde), på efterspørgelsessiden har du en ungdomsarbejdsløshed på 50% eller der omkring, hvilket man må sige reducerer pool'en af førstegangskøbere (de er de eneste der kan netto aftage et hus) da banker/kreditter normalt ikke låner ud til folk der ingen penge har, eller ser ud til at få nogen i en uoverskuelig fremtid.
Og når jeg nu fik nævnt banker/kreditter, så tror jeg at de spanske af slagsen ikke har det så godt, de er nok mest af alt interesseret i at overleve, og resten af Europa håber at det lykkedes da de potentielt kan trække os alle i dybet.
Summa summarum: Thomas' graf der viser et spansk marked der falder som en sten.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Bolig i udlandet Empty Sv: Bolig i udlandet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum