Ja det har længe været mig en gåde
2 deltagere
Side 1 af 1
Ja det har længe været mig en gåde
Hvorfor bankfolk regnes til den menneskelige art.
Men så kom forklaringen:
Men så kom forklaringen:
Vores forfædre rejste sig på bagbenene, fordi de skulle bruge hænderne til at hamstre med.
Thomas- Antal indlæg : 34544
Sv: Ja det har længe været mig en gåde
tror selv mere det er KAST der gjorde vi rejste os op ... mennesker er en meget dødbringende art med kasteskyst. selv 11 årige børn kan fint lære at fange fugle etc med slynger. vi har både hardwired neurologi til det (pga tidsrummet hvor du skal slippe stenen det rigtige sted i svingbyen er mindre end vores generelle reaktionsvindue må det være hardwired) samt har mænd armknogler de perfektie proportioner til kast (piger har for korte underarmsknogler, derfor de kaster dårligt).
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Sv: Ja det har længe været mig en gåde
Marovingian skrev:tror selv mere det er KAST der gjorde vi rejste os op ... mennesker er en meget dødbringende art med kasteskyst. selv 11 årige børn kan fint lære at fange fugle etc med slynger. vi har både hardwired neurologi til det (pga tidsrummet hvor du skal slippe stenen det rigtige sted i svingbuen er mindre end vores generelle reaktionsvindue må det være hardwired) samt har mænd armknogler de perfekte proportioner til kast (piger har for korte underarmsknogler, derfor de kaster dårligt).
Det er nok meget muligt!
Thomas- Antal indlæg : 34544
Lignende emner
» Handler og priser 2 kvartal 2011
» Finansrådet: Bankledelser har været udygtige. Gorrion: Hvorfor disse glanspapir udtryk?...så sig det dog som det er, de har været kriminelle!.
» Søren Gade
» Så det var Søren Gade
» Gade afviser Konservatives forsvarsudspil
» Finansrådet: Bankledelser har været udygtige. Gorrion: Hvorfor disse glanspapir udtryk?...så sig det dog som det er, de har været kriminelle!.
» Søren Gade
» Så det var Søren Gade
» Gade afviser Konservatives forsvarsudspil
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum