Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ja det har længe været mig en gåde

2 deltagere

Go down

Ja det har længe været mig en gåde Empty Ja det har længe været mig en gåde

Indlæg af Thomas Fre Apr 13, 2012 6:46 am

Hvorfor bankfolk regnes til den menneskelige art.
Men så kom forklaringen:

Vores forfædre rejste sig på bagbenene, fordi de skulle bruge hænderne til at hamstre med.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Tilbage til toppen Go down

Ja det har længe været mig en gåde Empty Sv: Ja det har længe været mig en gåde

Indlæg af Marovingian Lør Jun 02, 2012 8:52 pm

tror selv mere det er KAST der gjorde vi rejste os op ... mennesker er en meget dødbringende art med kasteskyst. selv 11 årige børn kan fint lære at fange fugle etc med slynger. vi har både hardwired neurologi til det (pga tidsrummet hvor du skal slippe stenen det rigtige sted i svingbyen er mindre end vores generelle reaktionsvindue må det være hardwired) samt har mænd armknogler de perfektie proportioner til kast (piger har for korte underarmsknogler, derfor de kaster dårligt).

Marovingian

Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her

Indlæg af Thomas Søn Jun 03, 2012 12:15 am

Marovingian skrev:tror selv mere det er KAST der gjorde vi rejste os op ... mennesker er en meget dødbringende art med kasteskyst. selv 11 årige børn kan fint lære at fange fugle etc med slynger. vi har både hardwired neurologi til det (pga tidsrummet hvor du skal slippe stenen det rigtige sted i svingbuen er mindre end vores generelle reaktionsvindue må det være hardwired) samt har mænd armknogler de perfekte proportioner til kast (piger har for korte underarmsknogler, derfor de kaster dårligt).

Det er nok meget muligt!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: