Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet?

Go down

Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet? Empty Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet?

Indlæg af Gæst Tors Mar 29, 2012 8:39 pm

http://www.business.dk/finans/finansiel-stabilitet-taber-en-milliard

"Resultatet i 2011 blev lavere end forventet, idet der var forventet et nul resultat før nedskrivninger. Forskellen kan primært henføres til kursreguleringer på værdipapirer, hvoraf en del blev modtaget som betaling for Bankpakken.

Det der tolker jeg, at "nogen" har indbetalt med hjemmelavet - og godt brugt - toiletpapir?

/BF

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet? Empty Sv: Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet?

Indlæg af Thomas Tors Mar 29, 2012 9:54 pm

BamsesFar skrev:http://www.business.dk/finans/finansiel-stabilitet-taber-en-milliard

"Resultatet i 2011 blev lavere end forventet, idet der var forventet et nul resultat før nedskrivninger. Forskellen kan primært henføres til kursreguleringer på værdipapirer, hvoraf en del blev modtaget som betaling for Bankpakken.

Det der tolker jeg, at "nogen" har indbetalt med hjemmelavet - og godt brugt - toiletpapir?

/BF

Jeg formoder en del af de værdipapirer er aktier som man har gjort udlæg i hos kunder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet? Empty Sv: Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet?

Indlæg af Gæst Tors Mar 29, 2012 10:07 pm

Thomas skrev:
BamsesFar skrev:http://www.business.dk/finans/finansiel-stabilitet-taber-en-milliard

"Resultatet i 2011 blev lavere end forventet, idet der var forventet et nul resultat før nedskrivninger. Forskellen kan primært henføres til kursreguleringer på værdipapirer, hvoraf en del blev modtaget som betaling for Bankpakken.

Det der tolker jeg, at "nogen" har indbetalt med hjemmelavet - og godt brugt - toiletpapir?

/BF

Jeg formoder en del af de værdipapirer er aktier som man har gjort udlæg i hos kunder.

Måtte bankerne ikke netop lægge "hjemmelavede papirer" ie. bankens egne aktier som sikkerhed? Dvs. man gik ned i kælderen til trykkemaskine og udvandene aktiekapitalen med det fornødne beløb? Hokus, pokus og indskudet i Finansiel Stabilitet er en realitet?

/BF

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet? Empty Sv: Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet?

Indlæg af Thomas Fre Mar 30, 2012 12:07 am

BamsesFar skrev:
Thomas skrev:
BamsesFar skrev:http://www.business.dk/finans/finansiel-stabilitet-taber-en-milliard

"Resultatet i 2011 blev lavere end forventet, idet der var forventet et nul resultat før nedskrivninger. Forskellen kan primært henføres til kursreguleringer på værdipapirer, hvoraf en del blev modtaget som betaling for Bankpakken.

Det der tolker jeg, at "nogen" har indbetalt med hjemmelavet - og godt brugt - toiletpapir?

/BF

Jeg formoder en del af de værdipapirer er aktier som man har gjort udlæg i hos kunder.

Måtte bankerne ikke netop lægge "hjemmelavede papirer" ie. bankens egne aktier som sikkerhed? Dvs. man gik ned i kælderen til trykkemaskine og udvandene aktiekapitalen med det fornødne beløb? Hokus, pokus og indskuddet i Finansiel Stabilitet er en realitet?

/BF
Jeg tror du skal se denne bekendtgørelse.
Finanstilsynet.

Jeg tror de har taget højde for de fleste af de små kneb.
Der bliver ikke et bestyrelsesmedlem - endsige revisor, der tør underskrive et bankregnskab 2012..........
I sandhed ansvarspådragende!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet? Empty Sv: Har bankerne indbetalt "toiletpapir" til Finansiel Stabilitet?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum