Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag

3 deltagere

Go down

Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag Empty Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag

Indlæg af Merkurbank Man Mar 05, 2012 12:00 am

http://www.nordea.dk/Privat/Bolig/K%C3%B8b+af+bolig/Mere+fakta/999492.html

Jeg overvejer stærkt at omlægge til et 3.5 - 4%, da vi skylder under 40% ud fra den nuværende vurdering. Har bedt Nordea kontakte mig.
Er det mon realistisk....

Merkurbank

Antal indlæg : 14

Tilbage til toppen Go down

Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag Empty Sv: Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag

Indlæg af Merkurbank Man Mar 05, 2012 12:16 am

Og det har de så gjort længe kan jeg se. Beklager for støj på forum. Blev bare overrasket, da jeg ikke så det, da det kom.

http://borsen.dk/nyheder/boligen/artikel/1/189372/laan_afdragsfrit_i_30_aar_til_4_pct.html

Merkurbank

Antal indlæg : 14

Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag Empty Sv: Nu tilbyder Nordea 30 år uden afdrag

Indlæg af Shintai Man Mar 05, 2012 12:52 am

Vi er jo ovre i noget der ligner (l)ejerboliger. Der er naturligvis nogle der vil nedbringe gælden over tid selvom de f.eks. har afdragsfrit 30år. Men størstedelen ved vi jo godt hvad ender med.

Det ligner dog mest et produkt til at få parkeret flexfolk på 30års afdragsfrihed så man slipper for hovedpinen for banken.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge

Indlæg af Plyds Man Mar 05, 2012 8:34 am

Shintai skrev:Vi er jo ovre i noget der ligner (l)ejerboliger. Der er naturligvis nogle der vil nedbringe gælden over tid selvom de f.eks. har afdragsfrit 30år. Men størstedelen ved vi jo godt hvad ender med.

Det ligner dog mest et produkt til at få parkeret flexfolk på 30års afdragsfrihed så man slipper for hovedpinen for banken.

Ideelt, hvis man er pensionist, ikke har videre gæld i huset, og ikke regner med at blive 90 Smile
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum