Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debat

2 deltagere

Go down

Debat Empty Debat

Indlæg af klogeaage 35 Ons Jul 27, 2011 9:56 pm

God debat her 8350 + 8351

http://www.obligationskurser.dk/debat/debat.aspx?Listno=74&TopicNo=8175&MsgNo=5http://www.obligationskurser.dk/debat/debat.aspx?Listno=74&TopicNo=8175&MsgNo=5

Jeg har siden som favorit fra engang guldkurt havde det sidste indlæg,opdater ,så skulle de være der Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Debat Empty Sv: Debat

Indlæg af Thomas Ons Jul 27, 2011 11:28 pm

Jamen altså guld som værdimåler er lige som alle andre: Når den bliver budt op i pris, bliver den illikvid!
Folk kan ikke sælge det til det, de har givet for det - så lader man være og tror man er djævlens rig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Debat Empty Hov Hov

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 28, 2011 10:04 am

Thomas skrev:Jamen altså guld som værdimåler er lige som alle andre: Når den bliver budt op i pris, bliver den illikvid!
Folk kan ikke sælge det til det, de har givet for det - så lader man være og tror man er djævlens rig.

Jeg skrev jo udtrykkeligt hvad der var spændende at læse Twisted Evil Very Happy
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn

Debat Empty UNDSKYLD

Indlæg af Thomas Tors Jul 28, 2011 1:04 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Jamen altså guld som værdimåler er lige som alle andre: Når den bliver budt op i pris, bliver den illikvid!

Jeg skrev jo udtrykkeligt hvad der var spændende at læse Twisted Evil Very Happy

Min fejl - jeg faldt over noget andet ubeskriveligt vrøvl - og blev ledt af sporet!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Debat Empty Sv: Debat

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum