Professor kalder RD og BRF moralsk anløbne.
5 deltagere
Side 1 af 1
Professor kalder RD og BRF moralsk anløbne.
Det ved vi sgu da godt!
Men hvorfor ikke tale rent? De er fallit.
Men hvorfor ikke tale rent? De er fallit.
Thomas- Antal indlæg : 34594
RD?
Idioti
Jeg kan kun være enig. Det er igen Danske Banks forsøg på at tilsløre med uigennemskueligt nonsens.
Jens Lunde, lektor ved Copenhagen Business School, og mangeårig kritisk og meget skeptisk iagttager af det danske boligmarked siger til avisen, at modellen er en dårlig idé. Lunde peger på, at man ikke kan sige noget om prisudviklingen i forskellige områder i Danmark ved at bruge en makroøkonomisk model. Han kalder forslaget for en 'skrivebordmodel'.
Jeg kan kun være enig. Det er igen Danske Banks forsøg på at tilsløre med uigennemskueligt nonsens.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Professor kalder RD og BRF moralsk anløbne.
Er det ikke fantastisk? Først skaber de problemet, og efterfølgende fremstår de som de fornuftige og ansvarlige, der lige har set lyset.
Det er ganske enkelt ulækkert.
Det er ganske enkelt ulækkert.
dkguy66- Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus
Jeg vil heller bruge ordene "prætentiøst stupidt"
Skizo- Antal indlæg : 174
Geografisk sted : Århus
Thomas skrev:IdiotiJens Lunde, lektor ved Copenhagen Business School, og mangeårig kritisk og meget skeptisk iagttager af det danske boligmarked siger til avisen, at modellen er en dårlig idé. Lunde peger på, at man ikke kan sige noget om prisudviklingen i forskellige områder i Danmark ved at bruge en makroøkonomisk model. Han kalder forslaget for en 'skrivebordmodel'.
Jeg synes nu det her citat bedre end noget andet viser hvor anløbne realkreditten er :
"Han tilføjer, at netop nu, hvor priserne er på et historisk lavt niveau, så har RD muligheden for at indføre en ny belåning uden de store konsekvenser her og nu, "...men som på sigt vil kunne have en stor effekt på stabiliteten i hele realkreditsystemet".
Historisk lave priser lige nu ????
Ja selvfølgelig. Når priserne dropper som en sten er det da fordi de er for lave, ik ?
Det eneste der er lavt, det er renten. Den er til gengæld historisk set idiotisk lav. Men det er jo fordi nogen har kvajet sig
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
Hvad med et politisk påbud, når nu de gambler med Danmarks økonomiske stabilitet. Vi ved ikke hvor længe renten er lav!!!
Men OK - der er da også dejligt i Grækenland. Synd at klimaet ikke følger med, hvis vi får græske tilstande.
Kort sagt: KOm igang politikere. Vis at I er lønnen og titlen værd i stedet for at fare og flyve verden rundt.
Men OK hvis "man" gerne vil i bås med Anders Fogh Rasmussen, så står vi jo magtesløse.
Men OK - der er da også dejligt i Grækenland. Synd at klimaet ikke følger med, hvis vi får græske tilstande.
Kort sagt: KOm igang politikere. Vis at I er lønnen og titlen værd i stedet for at fare og flyve verden rundt.
Men OK hvis "man" gerne vil i bås med Anders Fogh Rasmussen, så står vi jo magtesløse.
doctor- Antal indlæg : 1673
Lignende emner
» Professor: 400 millioner kan dø af antibiotikaresistens
» Afviklingen af Nordea!
» "Kernesunde" Danske Banker
» I Norge kalder man
» Tja, så har kreditorerne det, man kalder et TAB!
» Afviklingen af Nordea!
» "Kernesunde" Danske Banker
» I Norge kalder man
» Tja, så har kreditorerne det, man kalder et TAB!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum