Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Assange og Strauss Kahn

+6
dkguy66
Marovingian
klogeaage 35
Esbjerg
Shintai
SimpleMind
10 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af Gæst Lør Feb 04, 2012 10:26 am

Marovingian skrev:Øh hvorfor råbe konspiration? Det er da helt normalt at skøre kvindemennesker anklager mænd for voldtægt for at opnå et eller andet - hvis de er magtfulde, for at få en tur i rampelyset, måske lave penge på det, eller fordi de føler sig forsmædede. Det er som om i går ud fra at der er sket noget helt EKSTREMT UFORKLARLIGT MYSTISK så at vi VIRKELIGT skal lave en vild teori for at forlare det.

Man kunne spamme jer med link om lignende sager hvis det var. F.eks. sagen fra Vejle hvor en ung pige sendte 2 fyre i fængsel fordi hun var sur på den ene af dem.

DSK-kvinden var ude efter penge efter hvad jeg kan se, og havde telefonsamtaler med nogen kriminelle bekendte om at lave penge på det.

Assange pigerne er blevet sure over at han havde sex med dem begge to og har så snakket sig ind i at det var voldtægt.

Enig, min kommentar var knyttet til det oprindelige inlæg af SimpleMind

SimpleMind skrev:
Sverige fabrikerede voldtægts anklager mod Assange i forbindelse med potentielle offentliggørelser af prekære dokumenter.

USA det samme mod Strauss Kahn, umiddelbart før IMF's tilsagn om gigantlån til Grækenland; men måske endnu mere vigtigt: efter hans stærkt kritiske udtalelser i "Wall Street indefra".

Ser jeg spøgelser, eller lugter det af Vesten's måde at stoppe systemkritikere?.
Jeg er da helt enig at der masser af falske voldtægtssager. Og disse 2 kan meget vel være falske. Jeg tror bare ikke det er USA som står bag alt det onde. Særligt kan jeg ikke se deres problemmed Strauss Kahn.

Som SimpleMind ser det er det "Sverige" og "USA". Det fremgår så ikke helt om det er statsminister/præsident eller efterrestningstjenesten ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af dkguy66 Lør Feb 04, 2012 5:45 pm

Nu foregår der væsentligt mere i de store efterretningstjenester end vi har fantasi til at forestille os. Særligt i USA, har historien jo vist at man ikke skyer nogle midler for at ændre nogle forhold, der er til gavn for landet. Lovligt eller ulovligt, er uinteressant, da man netop sikrer at de ulovlige aktiviteter sker via "private contractors".

Det mest kendte og grumme eksempel er CIA's bortførelse af "terror-mistænkte" på åben gade i Italien. Hvor vi jo har set, at USA beskytter disse personers ulovligheder i et andet vestligt land. Under påskud af at de handler i nationens interesser.

At de europæiske lande så ikke i højere grad pisser territoriet af overfor USA er mig uforståeligt.

Men bare se på USA krav om registrering af flypassagerere, med fingeraftryk, irisscanning osv. I stedet for at stille samme krav til USA borgere der rejser til europa, falder man til patten, og tillader denne registrering, og endda indfører samme i europa.

Det er så grænseoverskridende et brud på menneskerettigheder, som noget kan blive.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af Mikmo Man Feb 06, 2012 11:10 pm

Efter at have set filmen Inside Job, hvor Strauss-Kahn udtaler sig kritisk omkring Derivter og CDS, kunne jeg ikke lade være at tænke, at der er et eller andet mistænkeligt omkring at han ca 2 måneder efter bliver FALSK anklaget for voldtægt.
Jeg google'de så lidt på nettet og fandt denHER artikel som belyser hele tidsrummet omkring hændelsen, og for mig er det hele meget mistænkeligt.

Mikmo

Antal indlæg : 7
Join date : 13/11/11

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af oledebat Tirs Feb 07, 2012 7:55 pm

johs skrev;"Jeg er da helt enig at der masser af falske voldtægtssager. Og disse 2 kan meget vel være falske. Jeg tror bare ikke det er USA som står bag alt det onde. Særligt kan jeg ikke se deres problemmed Strauss Kahn."

Nu var Strauss Kahn med til at stille et forslag der kunne underminere Dollarens status ,--og man kan vel ikke gøre sig mere uppoulær end det !! :-)
http://money.cnn.com/2011/02/10/markets/dollar/index.htm

Ingen tvivl om at man gerne så manden nede i sølet !
oledebat
oledebat

Antal indlæg : 89
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af Thomas Ons Feb 08, 2012 12:47 am

Shintai skrev:
Johs skrev:Men det var nu meget rart da de stoppede Hitler. Og lidt beskyttelse mod Sovjet var heller ikke dårligt ?

Men nu var min kommentar mest møntet på konspirationsteorierne (som der er vildt mange af herinde) jeg grinte lidt af

Det var først da Japan angreb USA at de kom ind i krigen. Indtil da holdt de sig jo blot til at tjene fedt på den.

Husk også at kun vinderne skriver historiebøgerne.

Det er for barnagtig en betragtning.

Sagen af den er, at USA på ingen måde var klar til krig i f.eks. 1939.
USA's oprustning til krig skulle finansieres, hvorfor fabrikanterne solgte våben til Europa. De skulle nemlig finansiere investeringerne i produktionsudstyr til den generation af våben, der var undervejs.

Man skal passe lidt på sine meninger, når man ikke kan skelne mellem konspiration og planlægning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af SimpleMind Lør Apr 28, 2012 9:52 am

Strauss-Kahn: Sarkozy lagde sexfælde i USA

Jeg er tilbøjelig til at tro manden.

SimpleMind

Antal indlæg : 276
Join date : 15/01/12

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af Gorrion Lør Apr 28, 2012 8:50 pm

SimpleMind skrev:Strauss-Kahn: Sarkozy lagde sexfælde i USA

Jeg er tilbøjelig til at tro manden.


Ditto.

Ved ikke om det er en trøst at Frankrigs boligmarked nu kommer til at falde lige så meget som vi har set i Spanien.....



Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af SimpleMind Man Maj 21, 2012 6:16 pm

Nu har Fransk efterretningstjenste så "taget" Strauss Kahn i at begå gruppe voldtægt.

Man er erfterhånden ude i det groteske for at lukke munden på denne mand - Hvorfor mon?

Kan det tænkes, at Strauss Kahn snart begår "selvmord"?

SimpleMind

Antal indlæg : 276
Join date : 15/01/12

Tilbage til toppen Go down

Assange og Strauss Kahn - Page 2 Empty Sv: Assange og Strauss Kahn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum