Er Mavse ved at få mig banned igen?
3 deltagere
Side 1 af 1
Er Mavse ved at få mig banned igen?
boligdebatten gik pludseligt ned...
Thomas- Antal indlæg : 34544
Eller er regeríngen gået i mørkesort??????
Har den sat PET til at passe på Danske Bank - de kan jo ikke passe sig selv!
Sv: Er Mavse ved at få mig banned igen?
Nej jeg tror nu ikke han kan få hele boliga.dk ned ... hvis det er tilfældet begynder jeg at tro på julemanden!
Men Thomas, har du været uartig i dag?
Men Thomas, har du været uartig i dag?
Smedegade- Antal indlæg : 84
Jeg kaldte Straarup: "Snotdum"
Puha Thomas, slemme dreng
Argumenterede du for dit indlæg? Det skal man jo! Eller har han handlet således at det ikke er nødvendigt?
Det er skidt hvis der igen er "serverproblemer", men spændende om boliga.dk har fået styr på backup-procedurene. Ellers kan der være flere som skal katagoriseres som Straarup ...
Argumenterede du for dit indlæg? Det skal man jo! Eller har han handlet således at det ikke er nødvendigt?
Det er skidt hvis der igen er "serverproblemer", men spændende om boliga.dk har fået styr på backup-procedurene. Ellers kan der være flere som skal katagoriseres som Straarup ...
Smedegade- Antal indlæg : 84
Thomas skrev:Jeg kaldte Straarup: "Snotdum"
Det er jo bare en konstatering......
Det selvsamme fremlagde jeg jo i det allerførste indlæg i tråden Største økonomiske krise Siden Anden verdenskrig.
Han er jo tillige lukket i som en østers under den værste periode som den danske banksektor har befundet sig i "vel nok nogensinde".......Han har måske lært noget af Birthe?
en ting er at jeg for længe siden indirekte kaldte ham dum, så er ordet utroværdig efterhånden mere retvisende.
Sidst rettet af Gorrion Lør Dec 13, 2008 2:35 pm, rettet 1 gang
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Shyyyysh Gorrion: Det er jo personforfølgelse! Du bliver meldt til politiet.....
Det er da helt i orden at true med tiggerstaven - ja altså den han står med i hånden..
Nej, det er tvivlsomt om han - der mod den bedre vidende, han burde have haft, har kørt Danmarks største bank i sænk - nogensinde får sin straf.
Det er da helt i orden at true med tiggerstaven - ja altså den han står med i hånden..
Nej, det er tvivlsomt om han - der mod den bedre vidende, han burde have haft, har kørt Danmarks største bank i sænk - nogensinde får sin straf.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum