Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hold DA HELT KÆFT!!!!

Go down

Hold DA HELT KÆFT!!!! Empty Hold DA HELT KÆFT!!!!

Indlæg af Thomas Man Okt 07, 2024 9:43 pm

I dag har vi tredoblet den oldgamle rekord for samtidige læsere. Jeg spelulerer som en gal på, hvad der er sket??

Er hele botfabrikken i Sct. Petersborg blevet rablende sindssyg? Eller har de været det hele tiden og har nu fået kollektivt sammenbrud af at læse så mange dybsindigheder?

Om jeg er glad? Njahh, det er rart at have mine 50 læsere, bare det er de rigtige. At skolelærere, banksvin og andre skadedyr kobler sig på er kun glædeligt, hvis der udbryder en selvmords epidemi blandt dem.

Men én ting jeg kan sige: Hvis nogen vil sætte sig ind i opera'ens fortryllende verden her igennem, så har de fået deres sag for sig.
Små 35.000 indllæg skrevet gennem 16 år. De må have et alvorligt behov for at blive klogere - hurtigt!

Jeg har aldrig tilstræbt en popularitet, som jeg ikke kan bruge til noget: Hvem helvede skulle ønske at være elsket af SKOLELÆRERE????
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Tilbage til toppen Go down

Hold DA HELT KÆFT!!!! Empty Spørgsmålet er:

Indlæg af Thomas Man Okt 07, 2024 10:13 pm

Hvorfor sker det nu? Har jeg ødelagt Putins børnefødselsdag i Kreml??

Putin har fødselsdag 7 oktober og fylder 72 år.

Næste spørgsmål: Hvem var klovnen der underholdt psykopaten? John Wayne Gacy?

Jeg har p.t. ikke noget svar. Hvorfor skulle 332 lige pludselig være interesseret i internettes vel nok mest mest multidimentionlle esoteriske debatforum???
Thomas
Thomas

klogeaage 35 synes godt om

Hold DA HELT KÆFT!!!! Empty Jeg tror faktisk, at det var Putler's føs'da'

Indlæg af Thomas Tirs Okt 08, 2024 1:15 pm

Thomas skrev:Hvorfor sker det nu? Har jeg ødelagt Putins børnefødselsdag i Kreml??

Putin har fødselsdag 7 oktober og fylder 72 år.

Næste spørgsmål: Hvem var klovnen der underholdt psykopaten? John Wayne Gacy?

Jeg har p.t. ikke noget svar. Hvorfor skulle 332 lige pludselig være interesseret i internettes vel nok mest mest multidimentionlle esoteriske debatforum???

Nu faldt det tallet ned på 50-60 stykker, hvilket er meget normalt. Jeg tror det er bot-farmen i Skt. Petersborg, der ville fejre Putler.

Så er dette forum røget med som det tynde øl.
Thomas
Thomas

klogeaage 35 synes godt om

Hold DA HELT KÆFT!!!! Empty Sv: Hold DA HELT KÆFT!!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum