Mordere myrdet i fængslet.
Side 1 af 1
Mordere myrdet i fængslet.
Det er derfor, jeg vil have skolelærere i fængsel.
Banksvin bliver som regel trætte af livet og begår selvmord, når de finder ud af, at de har svindlet de forkerte.
Skolelærere er så stupide og perverse, at de skal i fængsel for at blive tævet ihjel så smertefuldt som muligt. Kurt Thorsen var ikke skolelærer; men en billardkugle i en sok gjorde nas. Derfor ville jeg have Søren Pape Poulsen i fængsel - det perverse svin havde ikke overlevet længe. Landsforræderen Nazi-Marie Krarup er endnu ikke i fængsel, men med sin afsindige selvovervurdering og pralerier - og ikke mindst mishandlingen af børn som skolelærer skal nok give hende en smertefuld død.
Banksvin bliver som regel trætte af livet og begår selvmord, når de finder ud af, at de har svindlet de forkerte.
Skolelærere er så stupide og perverse, at de skal i fængsel for at blive tævet ihjel så smertefuldt som muligt. Kurt Thorsen var ikke skolelærer; men en billardkugle i en sok gjorde nas. Derfor ville jeg have Søren Pape Poulsen i fængsel - det perverse svin havde ikke overlevet længe. Landsforræderen Nazi-Marie Krarup er endnu ikke i fængsel, men med sin afsindige selvovervurdering og pralerier - og ikke mindst mishandlingen af børn som skolelærer skal nok give hende en smertefuld død.
Thomas- Antal indlæg : 34406
Lignende emner
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Tjetjenske mordere mod Volodimir ZELENSKY "elimineret"
» Indsat fængslet
» Banksvin har noget at se frem til i fængslet
» Mette Frederiksen.
» Tjetjenske mordere mod Volodimir ZELENSKY "elimineret"
» Indsat fængslet
» Banksvin har noget at se frem til i fængslet
» Mette Frederiksen.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|