Bjergningskøretøjer.
Side 1 af 1
Bjergningskøretøjer.
Hvorfor kampvogne er noget lort. Når de går i stykker skal de bjerges - og kampvogne går i stykker hele tiden! - bl.a. fordi en masse dumme svin skyder på dem.
Men personellet på de køretøjer kan aldrig være værnepligtige, fordi det kræver års træning og øvelser. Russerne efterlader som regel beskadiget materiel, fordi de har ikke folkene til flytte og reparere.
Det er noget lettere med lette enheder, fordi grejet til at understøtte dem er ikke så lidt lettere. Det gør at uddannende og opstillende enheder - dvs. regimenter - er den hensigtsmæssige organisation, hvor folk starter med det enklere materiel og oparbejder en basal kompetence. Det er stadig menige; men der skal findes en overenskomst til at holde på dem.
De middeltunge enheder: Der er det lettere at få service på køretøjer og våben. Det fordi civile køretøjer også går i stykker. Op til 30 tons er sagen meget lettere.
Fidusen er, at fjenden skal standses - ikke ved Kruså; men ved Narva og Vilnius.
Men personellet på de køretøjer kan aldrig være værnepligtige, fordi det kræver års træning og øvelser. Russerne efterlader som regel beskadiget materiel, fordi de har ikke folkene til flytte og reparere.
Det er noget lettere med lette enheder, fordi grejet til at understøtte dem er ikke så lidt lettere. Det gør at uddannende og opstillende enheder - dvs. regimenter - er den hensigtsmæssige organisation, hvor folk starter med det enklere materiel og oparbejder en basal kompetence. Det er stadig menige; men der skal findes en overenskomst til at holde på dem.
De middeltunge enheder: Der er det lettere at få service på køretøjer og våben. Det fordi civile køretøjer også går i stykker. Op til 30 tons er sagen meget lettere.
Fidusen er, at fjenden skal standses - ikke ved Kruså; men ved Narva og Vilnius.
Thomas- Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|