Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Flyvevåben chef Andrey Serdyukov er fyret.

Go down

Flyvevåben chef Andrey Serdyukov er fyret. Empty Flyvevåben chef Andrey Serdyukov er fyret.

Indlæg af Thomas Lør Jun 18, 2022 9:33 pm

Han har ikke fattet hvordan man anvender faldskærmstropper/luftlandeenheder.

Der skal være et overraskelsesmoment af betydelig størrelse - ellers kan enhver hjemmeværns enhed udslette dem. Der er nok ikke nogen tvivl om, at de styrker, der skulle tage Hostomel er blevet tilintetgjort for alle praktiske formål.

Jeg regner så sandelig ikke med at kunne tage Königsberg med en helikopterbåren styrke! Men vi har redningshelikopterne uden noget videre at anvende dem til. Vi nedslider redningsmateriellet i øvelser - og skal derfor med mellemrum udskifte det. Man kan lige så godt bruge den kapacitet til træning af luftlandetropper, for det er helikopterne, der koster pengene i vedligehold.

Mit formål er, at binde russiske styrker til forsvaret af Königsberg og Sct. Petersborg. Styrker der koster PENGE. Penge som russerne ikke har og ikke får.

Min idé med luftlandestyrker er forstærkning af forsvaret hvor man på egen side flyver let bevæbnede tropper ind så de kan komme i forberedte stillinger INDEN fjenden får snøvlet sig færdig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum