Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En mystisk snak.....

Go down

En mystisk snak..... Empty En mystisk snak.....

Indlæg af Thomas Fre Jan 01, 2021 9:25 pm

Pudsigt, når folk ikke ved, hvem de selv er!

  1. F363 er Niels Iuel og F360 er Hvidbjørnen og de er klart i tvivl om, hvem, de er og hvem, der har kommandoen.
  2. Hvorfor der er kinesisk/koreansk tekst fatter jeg ikke!
  3. Det er rigtigt at Laage ligger nærmest på Rostock; men den accent er ikke tysk.
  4. Det er formentlig en dansker fra Laage - den form for flabethed ligger ikke til tyskerne - (den smudsiggrå klat - hvilke én af dem???)
  5. At F360 bryder ind tyder på en træning.
  6. Mig bekendt


Når jeg nu gætter med min topprofessionelle, dybt indsigtsfulde erfaring fra kontrol og varsling ..... bla. bla. bla. ....

Det, der formentlig er tale om er uddannelse af controllere i søværnet. Det er en gammel tanke, at bruge civile fly til øvelse i af controllere, fordi det er knald i låget at anvende f.eks. F-16 til det - på begynder stadiet. De civile fly koster ingenting og piloten er formentlig en hjemmeværnsmand.
Det er formentlig en controller på Hvidbjørnen, der er under uddannelse (på det punkt i uddannelsen er det formålstjenligt, at det IKKE går alt for hurtigt). Sammen med Thetis er Hvidbjørnen - så vidt jeg kan gennemskue - modificeret til at være arktiske kommando-skibe. Det betyder så også, at de arktiske fregatter er udset til mere "robuste" luftforsvarsvåben og kontrollere fly i luften (Sådan rigtigt skyde løs? Uha, nej, det skal vi slet ikke ind på!) ? Vi lægger mærke til datoen! Dvs. efter Lars Løkke har klappet kage med Obama og har lovet at kontrollere luftrummet efter behov.

Om jeg har ret? Aner det ikke; men det forekommer mig at være det mest plausible gæt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum